No SSO cookie

Heidfeld: Nu puteam sa refuz aceasta sansa

voteaza
(0/ 0)
Heidfeld: Nu puteam sa refuz aceasta sansa
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nick Heidfeld a recunoscut ca decizia de a accepta rolul de pilot al echipei de Formula 1 Lotus-Renault nu a fost una deloc usoara, dar ca nu putea sa refuze sansa de a reveni in Marele Circ.

 
 
Germanul Nick Heidfeld, noul pilot al echipei de Formula 1 Lotus-Renault, a declarat ca s-a gandit mult inainte sa accepte sa-l inlocuiasca pe polonezul Robert Kubica, dar ca nu ar fi avut cum sa spuna nu unei asemenea ocazii, chiar daca aceasta a venit pe fondul unui mare necaz intamplat unui coleg.

Heidfeld era extrem de aproape de a incepe un nou sezon fara un loc de pilot titular, dupa ce in 2010 a indeplinit rolul de pilot de teste la Mercedes GP si la furnizorul de pneuri Pirelli, inainte de a-l inlocui pe ibericul Pedro de la Rosa la Sauber pentru ultimele curse ale sezonului. Cu toate acestea, o sansa neasteptata s-a ivit pentru veteranul neamt, dupa grava accidentare suferita de Robert Kubica intr-un raliu desfasurat in Italia.

Noul pilot Renault a recunoscut ca nu a fost cea mai usoara decizie pe care a avut-o de luat in cariera sa de pilot si ca s-a gandit
''mult, poate mai mult decat ar fi facut-o altii inainte de a accepta sa profite de ghinionul altcuiva.''

Totusi, pana la urma, Heidfeld a luat o decizie, despre care acum spune ca a fost probabil cea mai potrivita, in conditiile in care '' nu a fost vina mea ce i s-a intamplat lui Robert si imi doresc cu adevarat sa revina cat mai repede. ''

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2173 :: 13.91MB