No SSO cookie

Heidfeld: KERS-ul m-a ajutat foarte mult

voteaza
(0/ 0)
Heidfeld: KERS-ul m-a ajutat foarte mult
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nick Heidfeld a pus podiumul obtinut in Marele Premiu al Malaeziei pe seama bunei functionari a sistemului KERS, dar si pe seama unui debut de cursa pe care l-a numit fantastic.

 
 
Germanul Nick Heidfeld a declarat ca datoreaza podiumul ocupat in Marele Premiu al Malaeziei sistemului KERS, cel care l-a ajutat foarte mult pe pilotul Lotus-Renault mai ales in finalul cursei, atunci cand acesta era atacat de Mark Webber.

Heidfeld este la doar a doua cursa pentru Renault, germanul inlocuindu-l pe accidentatul Robert Kubica, iar dupa o evolutie stearsa in Marele Premiu al Australiei, la Sepang a reusit o cursa mult mai buna, ocupand in final locul al treilea. Pe final, Mark Webber a fost foarte aproape sa-i fure aceasta pozitie veteranului german, australianul avand parte de o masina mai rapida si de pneuri mai putin uzate. Totusi, in conditiile in care pilotul Red Bull nu a putut utiliza sistemul KERS, acesta i-a dat un avantaj strategic lui Heidfeld, care a reusit sa se mentina pe trei.

'' Masina a mers foarte bine aproape toata cursa. Mai ales la inceput am mers cam in ritmul masinilor McLaren. '' a declarat Nick Heidfeld, adaugand:
'' Pe final, a trebuit sa ma descurc cu pneuri destul de degradate si cu un Webber care m-a atacat in valuri. Totusi, am folosit KERS-ul exact unde trebuia si am ramas al treilea. ''

Pilotul german a descris debutul cursei malaeziene drept unul fantastic, germanul reusind sa urce imediat dupa start de pe pozitia a sasea pana pe locul doi. De asemenea, Heidfeld a declarat ca a incercat sa-i faca fata lui Sebastian Vettel cat timp a fost chiar in coasta lui, dar ca acest lucru este practic imposibil la acest moment.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1292 :: 22.18MB