No SSO cookie

Heidfeld: KERS-ul m-a ajutat foarte mult

voteaza
(0/ 0)
Heidfeld: KERS-ul m-a ajutat foarte mult
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nick Heidfeld a pus podiumul obtinut in Marele Premiu al Malaeziei pe seama bunei functionari a sistemului KERS, dar si pe seama unui debut de cursa pe care l-a numit fantastic.

 
 
Germanul Nick Heidfeld a declarat ca datoreaza podiumul ocupat in Marele Premiu al Malaeziei sistemului KERS, cel care l-a ajutat foarte mult pe pilotul Lotus-Renault mai ales in finalul cursei, atunci cand acesta era atacat de Mark Webber.

Heidfeld este la doar a doua cursa pentru Renault, germanul inlocuindu-l pe accidentatul Robert Kubica, iar dupa o evolutie stearsa in Marele Premiu al Australiei, la Sepang a reusit o cursa mult mai buna, ocupand in final locul al treilea. Pe final, Mark Webber a fost foarte aproape sa-i fure aceasta pozitie veteranului german, australianul avand parte de o masina mai rapida si de pneuri mai putin uzate. Totusi, in conditiile in care pilotul Red Bull nu a putut utiliza sistemul KERS, acesta i-a dat un avantaj strategic lui Heidfeld, care a reusit sa se mentina pe trei.

'' Masina a mers foarte bine aproape toata cursa. Mai ales la inceput am mers cam in ritmul masinilor McLaren. '' a declarat Nick Heidfeld, adaugand:
'' Pe final, a trebuit sa ma descurc cu pneuri destul de degradate si cu un Webber care m-a atacat in valuri. Totusi, am folosit KERS-ul exact unde trebuia si am ramas al treilea. ''

Pilotul german a descris debutul cursei malaeziene drept unul fantastic, germanul reusind sa urce imediat dupa start de pe pozitia a sasea pana pe locul doi. De asemenea, Heidfeld a declarat ca a incercat sa-i faca fata lui Sebastian Vettel cat timp a fost chiar in coasta lui, dar ca acest lucru este practic imposibil la acest moment.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1307 :: 18.68MB