Nick Heidfeld, pilotul german al echipei de Formula 1 Lotus-Renault, a declarat ca ar fi putut incheia cursa din Turcia mai sus de locul sapte, dar a fost impiedicat de trafic in mare parte a cursei din Istanbul.
Veteranul german a plecat de pe grila de start din Turcia de pe locul al noualea si nu a avut o evolutie deloc rea, dar din cauza numeroaselor dueluri de pe parcursul marelui premiu a trebuit sa se multumeasca cu un modest loc sapte.
'' Este intotdeauna bine sa obtii puncte, dar cred ca as fi putut sa termin si mai sus, chiar daca am luat startul de pe locul noua. '' a declarat inlocuitorul lui Robert Kubica la Renault. Heidfeld a dat vina pe nereusita sa de la Istanbul atat pe traficul care l-a impiedicat sa piloteze asa cum si-ar fi dorit, cat si pe propriul sau coechipier, Vitaly Petrov, cel care l-a incomodat in momentul in care dorea sa-l depaseasca.
Eric Boullier, managerul echipei Lotus-Renault, a fost de alta parere cu cea a lui Heidfeld, declarand ca rezultatele obtinute atat de acesta, cat si de Vitaly Petrov in Turcia au fost destul de bune, avand in vedere performantele de care este capabila masina anglo-franceza in acest moment.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!