No SSO cookie

Haug: Mercedes nu va folosi pneurile ca o scuza

voteaza
(0/ 0)
Haug: Mercedes nu va folosi pneurile ca o scuza
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes nu va da vina pe noile pneuri Pirelli in cazul unor rezultate nesatisfacatoare, asigura opinia publica Norbert Haug, directorul sectiei de motorsport al companiei germane.

 
 
Norbert Haug, seful sectiei de motorsport a companiei Mercedes-Benz, a declarat ca echipa sa nu va folosi noile pneuri Pirelli ca pe o scuza in cazul in care asteptarile dinaintea inceputului sezonului nu vor fi confirmate.

Sezonul trecut, echipa germana a obtinut performante mult sub nivelul asteptarilor, incheind clasamentul constructorilor pe pozitia a patra, la o distanta considerabila de trioul din frunte. Si daca Nico Rosberg a avut totusi evolutii reusite, colegul sau Michael Schumacher a dezamagit crunt si a invinuit pneurile de atunci, oferite de Bridgestone.

Acum insa, lucrurile vor sta altfel, iar Haug asigura opinia publica de faptul ca pneurile nu vor mai fi prezentate ca alibi, in conditiile in care acestea ''sunt la fel pentru toata lumea si, una peste alta, trebuie sa inveti sa te descurci cu ele.''

Haug a ales sa dea o alta nuanta si declaratiilor lui Michael Schumacher de anul trecut referitoare la pneuri, declarand ca se poate spune ca '' nu am extras ce era mai bun din pneuri, dar nu se poate da vina pur si simplu pe pneuri si pe compania producatoare Bridgestone'' .

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1777 :: 22.19MB