No SSO cookie

Grosjean este noul pilot de rezerva Renault

voteaza
(0/ 0)
Grosjean este noul pilot de rezerva Renault
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Romain Grosjean, in varsta de 24 de ani, revine la echipa de Formula 1 Renault, pentru care va indeplini rolul de pilot de rezerva si de teste pe parcursul sezonului 2011.

 
 
Francezul Romain Grosjean a fost anuntat oficial drept al treilea pilot al echipei de Formula 1 Lotus-Renault, urmand a indeplini rolul de pilot de rezerva si de teste.

Grosjean, in varsta de 24 de ani, a alergat in sapte curse de Formula 1 in sezonul 2009 pentru Renault, inlocuindu-l atunci pe brazilianul Nelson Piquet. Francezul nu a impresionat atunci, nereusind sa obtina vreun punct, iar cea mai buna clasare fiind doar pe pozitia a 13-a si a fost concediat de Renault la finele anului.

Acum, Romain Grosjean revine la Renault si se declara extrem de optimist in ceea ce priveste viitorul sau in motorsport. Francezul ar urma sa concureze in paralel cu pozitia sa de la echipa anglo-franceza si in campionatele GP2 si GP2 Asia pentru echipa DAMS.

Francezul a recunoscut ca oportunitatea din 2009 a venit poate prea devreme pentru el, dar a spus si ca nu este deloc jenat de ceea ce a realizat atunci, in comparatie cu mai ilustrul sau coechipier Fernando Alonso. De asemenea, Grosjean a declarat ca este hotarat sa revina pe grila din Formula 1 si ca-si doreste ca in 2012 sa prinda un loc de titular la Renault.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1565 :: 22.19MB