No SSO cookie

Gascoyne: Problema sunt circuitele plictisitoare

voteaza
(0/ 0)
Gascoyne: Problema sunt circuitele plictisitoare
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mike Gascoyne, unul dintre cei mai cunoscuti ingineri din Formula 1, a declarat ca, din punctul sau de vedere, motivul pentru care depasirile sunt extrem de putine in acest sport este prezenta in calendar a unor circuite plictisitoare in desert.

 
 
Mike Gascoyne, directorul tehnic al echipei de Formula 1 Lotus, a declarat ca sportul nu are nevoie de atatea inovatii tehnice, precum introducerea unor eleroane reglabile si a diferitelor altor sisteme de inalta tehnologie. In schimb, din punctul de vedere al lui Gascoyne, marea problema din F1 sunt circuitele din desert, extrem de plictisitoare si care nu permit depasirile.

In ciuda faptului ca sezonul trecut a fost unul dintre cele mai echilibrate din ultimii ani, cu nu mai putin de patru piloti in lupta pentru titlu pana pe finalul campionatului, epilogul a fost unul extrem de neconvingator, in conditiile in care titlul a fost decis de strategiile echipelor, nicidecum de dueluri pe muchie de cutit pe pista.

In aceste conditii, FIA a impus cateva modificari tehnice, menite sa incurajeze depasirile, precum reintroducerea sistemului KERS si adoptarea in masa a unui eleron spate reglabil. Pe de alta parte insa, Gascoyne nu crede ca aici este problema reala. '' Daca pe anumite circuite ai parte de curse extrem de stranse si de spectaculoase an de an, de ce sa nu eliminam acele circuite care nu fac parte dintre acestea? '' s-a intrebat retoric britanicul.


Gascoyne a incheiat prin a-si arata dezamagirea si fata de faptul ca acele circuite care nu permit depasirile sunt in marea lor majoritate exact acele circuite construite in ultimii ani special pentru curse de Formula, adica circuite al caror design ar fi putut fi proiectat oricum.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0044 :: 17.87MB