No SSO cookie

FIA a publicat noul sistem de punctare in F1

voteaza
(0/ 0)
FIA a publicat noul sistem de punctare in F1
Formula 1 · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Incepand cu noul sezon, sistemul de punctare va avea o cu totul alta forma decat cea prezenta, noua regula fiind asemanatoare cu cea din MotoGP.

 
 
Federatia Internationala de Automobilism (FIA) a convenit cu echipele participante din Formula 1 un nou sistem de punctare. Astfel, incepand cu sezonul care va incepe in 2010, primii 10 concurenti ajunsi la grila de start vor primi puncte.


Ordinea va fi urmatoarea: primul loc - 25 de puncte, locul al doilea - 20 de puncte, iar locul al treilea - 15 puncte. Pozitiile 4 - 10 vor fi punctate conform sistemului 10, 8, 6, 5, 3, 2, 1.


Noul sistem de punctare reflecta realitatea din competie, tinand cont ca numarul echipelor participante a crescut.


Sistemul de punctare valabil pana la ultimul campionat, incheiat de curand, a fost implementat in 2003 si folosea regula 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1, recompensand doar primii 8 clasati.


Valentin Danaila

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Ce se intampla? F1 devine mai "populara"? Acum 25 de ani se desfasurau si precalificari, iar punctajul era 9-6-4-3-2-1, adica punctau numai primii 6. Tinde sa ajunga F1 ca Indy car, unde puncteaza toate masinile. Atunci de ce nu mai ramane si un singur constructor de motoare, sasiuri, consumabile, anvelope? Poate asa vor sa reduca costurile, sic! E pacat ca se denatureaza spiritul adevarat al F1. Aceasta nu era o punctare dupa prezenta, ci dupa o lupta acerba pentru punctele din fiecare cursa.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1679 :: 22.19MB