Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 14 December 2009 19:50
Ce se intampla? F1 devine mai "populara"? Acum 25 de ani se desfasurau si precalificari, iar punctajul era 9-6-4-3-2-1, adica punctau numai primii 6. Tinde sa ajunga F1 ca Indy car, unde puncteaza toate masinile. Atunci de ce nu mai ramane si un singur constructor de motoare, sasiuri, consumabile, anvelope? Poate asa vor sa reduca costurile, sic! E pacat ca se denatureaza spiritul adevarat al F1. Aceasta nu era o punctare dupa prezenta, ci dupa o lupta acerba pentru punctele din fiecare cursa.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!