No SSO cookie

Ferrari: Pilotii ar putea fi suprasolicitati

voteaza
(0/ 0)
Ferrari: Pilotii ar putea fi suprasolicitati
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Problema legata de numarul prea mare de controale cu care pilotii din Formula 1 vor trebui sa lucreze din 2011 a fost ridicata si de directorul tehnic al echipei Ferrari, cel care a spus si ca aceasta trebuie rezolvata cat mai repede, inainte ca integritatea fizica a pilotilor sa fie afectata.

 
 
Aldo Costa, directorul tehnic al echipei de Formula 1 Ferrari, si-a exprimat ingrijorarea in ceea ce priveste numarul de butoane si de controale pe care pilotii vor trebui sa le opereze in sezonul 2011, acestea atingand un nivel ''inacceptabil'' si putand pune in pericol integritatea fizica a acestora.

Mai multi piloti si-au exprimat si ei ingrijorarea in ceea ce priveste aceasta situatie, spunand ca pot fi distrasi foarte usor de numeroasele butoane si manete pe care sunt obligati sa le actioneze in cockpitul masinilor lor, pericolul putand fi extrem de ridicat in conditiile unor masini impinse pana la limite.

Pe langa controalele obisnuite, precum sistemul radio, sistemul diferential sau echilibrul franelor, pilotii din Formula 1 trebuie sa faca fata si utilizarii sistemului KERS, precum si actionarii noului eleron ajustabil.

Aldo Costa a declarat acum ca aceasta problema trebuie solutionata fara intarziere si ca potentialele solutii de remediere a acesteia vor fi discutate in cadrul TWG( Grupul de Operatii Tehnice din Formula 1).

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1002 :: 17.86MB