No SSO cookie

Fauzy este noul pilot de rezerva Renault

voteaza
(0/ 0)
Fauzy este noul pilot de rezerva Renault
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fairuz Fauzy va fi pilotul de rezerva al echipei Lotus-Renault pe parcursul sezonului 2011, malaezianul venind dupa un an 2010 in care a indeplinit acelasi rol pentru Team Lotus.

 
 
Echipa de Formula 1 Renault a anuntat oficial marti ca pilotul malaezian Fairuz Fauzy va fi pilotul de rezerve al teamului britanico-francez pe parcursul sezonului 2011.

Asiaticul a fost pilot de rezerve la Team Lotus in 2010, pentru care a participat la antrenamentele libere de vineri in Marile Premii din Malaezia, Marea Britanie, Germania, Singapore si Abu Dhabi. La capatul sezonului, Fauzy a fost demis de Lotus, in ciuda faptului ca mai avea patru ani de contract cu echipa.

'' As dori sa le multumesc celor de la Renault pentru ca mi-au oferit aceasta oportunitate si pentru ca o sa fac parte dintr-o echipa atat de valoroasa. O sa fac tot posibilul pentru a ajunge chiar sa fiu pilot titular in Formula 1 la un moment dat. '' a declarat Fauzy incantat de noul sau contract.

Fairuz Fauzy va participa in 2011 si in campionatul GP 2, in care a mai alergat in sezoanele 2005, 2006 si 2008, pentru echipele DAMS si Super Nova. De asemenea, asiaticul in varsta de 28 de ani a mai concurat in competitii ca Formula Renault si A1 Grand Prix.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1373 :: 17.86MB