No SSO cookie

Ecclestone, ingrijorat de sunetul viitoarelor motoare

voteaza
(0/ 0)
Ecclestone, ingrijorat de sunetul viitoarelor motoare
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Bernie Ecclestone a declarat ca se teme ca Formula isi va pierde sunetul inconfundabil incepand cu sezonul 2013, cand vor fi introduse noi motoare, mai economice si de dimensiuni mai mici.

 
 
Mogulul Formula 1 Bernie Ecclestone s-a alaturat listei de nume mari din motorsport care s-au declarat ingrijorate cu privire la zgomotul pe care il vor face motoarele care vor fi introduse din sezonul 2013.

Federatia Internationala de Automobilism a facut oficiala introducerea unor motoare in patru cilindri, cu o capacitate de doar 1,6 litri, acestea urmand sa le inlocuiasca pe cele de 1,8 litri, in V8 utilizate in acest moment. Luca di Montezemolo, presedintele Ferrari, precum si fostul campion mondial Niki Lauda au criticat deja aceste motoare, pe care le-au numit penibile si ieftine, iar Bernie Ecclestone pare sa fie de acord cu cei doi.

" Nu-mi pasa daca vor fi motoare de 1,6 sau 1,8 litri, sunt ingrijorat de sunet. Daca vom pierde sunetul reprezentativ Formula 1, o sa pierdem un lucru extrem de important.'' a declarat britanicul in varsta de 80 de ani.

Cu toate acestea, Jean Todt, presedintele FIA a declarat ca nu are nici cea mai mica intentie sa-si schimbe decizia si a garantat ca noile motoare vor fi nu doar mai accesibile din punct de vedere financiar si mai sigure, dar vor produce si un sunet asemanator cu cel al motoarelor actuale.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1630 :: 17.86MB