Pilotul scotian Paul di Resta s-a declarat multumit de locul sapte obtinut in Marele Premiu de Formula 1 al Ungariei, cea mai buna performanta a sa in Marele Circ. Di Resta a spus ca este bucuros ca a reusit sa mai indeparteze din presiunea sub care s-a aflat in ultima vreme si ca de acum incolo spera sa puncteze in fiecare etapa.
Pilotul Force India a avut un start de sezon fericit in chiar primul sau an in Formula 1, ocupand locul zece in primele doua etape, in Australia si Malaezia. Totusi, di Resta nu a reusit sa continue forma buna si nu a mai punctat in urmatoarele opt curse.
Seria nefericita s-a incheiat la Budapesta, acolo unde pilotul de 25 de ani a facut o cursa excelenta si a reusit sa castige duelul cu Nico Rosberg, Sebastien Buemi, Jaime Alguersuari si Kamui Kobayashi pentru locul sapte. '' Am avut o perioada mai nefericita in ultimele saptamani, dar sper ca acum putem sa mergem din bine in mai bine. A existat o presiune pentru mine sa punctez, dar in acelasi timp nu am facut foarte multe greseli in acest sezon, asa ca nu mi s-au reprosat foarte multe. '' a declarat di Resta dupa cursa de la Hungaroring.
In ceea ce priveste momentul in care a fost foarte aproape sa-l loveasca pe Hamilton, acesta pierzand controlul masinii, di Resta a declarat ca nu are nimic sa-i reproseze pilotului McLaren. '' A spus ca nu m-a vazut si il cred. Si-a cerut si scuze si totul este in regula. Daca intr-adevar m-ar fi lovit, ar fi fost extrem de dezamagitor pentru mine, dar asa nu e bine sa ne gandim la ce ar fi putut sa fie. '' a spus pilotul Force India, ajuns acum la opt puncte in ierarhia generala a pilotilor.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!