No SSO cookie

Di Grassi: Banii m-au costat locul la Virgin

voteaza
(0/ 0)
Di Grassi: Banii m-au costat locul la Virgin
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lucas di Grassi, fostul pilot al echipei de Formula 1 Virgin, a declarat ca singurul motiv pentru care Jerome D'Ambrosio a fost preferat inaintea lui pentru sezonul 2011 este cel financiar, brazilianul neputand aduce sponsori la echipa la timp.

 
 
Lucas di Grassi a declarat ca singurul motiv pentru care nu se mai regaseste in echipa de Formula 1 Virgin si in sezonul 2011 este legat de sponsori, sponsori pe care pilotul brazilian nu i-a putut aduce la timp si care l-au costat locul in Marele Circ.

Di Grassi, in varsta de 26 de ani, a debutat in F1 in 2010 pentru echipa Virgin, dar a incheiat sezonul fara niciun punct in ierarhia pilotilor si ocupand doar pozitia 24 in clasamentul general. Locul sau a fost luat de belgianul Jerome D'Ambrosio, cel despre care sud-americanul spune ca nu este cu nimic mai bun decat el, singurul sau atu fiind acela financiar.

'' Aveam un contract cu Virgin, dar aveam nevoie de un nou sponsor. Nu l-am putut aduce la timp, belgianul a putut face acest lucru si asta a fost tot. ''
a declarat di Grassi cu regret in glas.

In ceea ce priveste configuratia clasamentului noului sezon din F1, di Grassi a declarat ca Red Bull si Ferrari par cei mai puternici, iar McLaren ''ori ascund ceva, ori nu vor fi foarte buni in debutul sezonului. ''

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1578 :: 22.19MB