Colin Kolles, managerul echipei de Formula 1 Hispania, a declarat ca nu este nebun, asa cum cred multi dintre oficialii din F1, ci ca este pur si simplu un om direct, care spune ce gandeste. Kolles i-a mai numit pe ceilalti manageri de echipe din Marele Circ ''simpli administratori'' si a spus despre ei ca se comporta precum niste functionari de la banca.
Kolles, in varsta de 43 de ani, s-a nascut la Timisoara si a lucrat ca dentist in Romania pe vremea comunismului. Pe numele sau real Calin Colesnic, acesta a renuntat la nationalitatea romana inainte de Revolutia din 1989 si este acum cetatean german cu drepturi intregi.
Kolles a lucrat in Formula 1 ca director la echipa Jordan, ramanand una dintre figurile importante de la conducere pe vremea cand aceasta s-a numit Midlands, Spyker si chiar in primul an in care s-a numit Force India. In februarie 2010, Kolles a trecut la proaspat infiintata Hispania, echipa pe care o conduce si in ziua de astazi.
'' Unii cred despre mine ca sunt nebun, ca sunt dus cu pluta. Dar nu e deloc asa. Pur si simplu am oua si nu mi-e teama sa spun ce am pe suflet. '' a declarat recent Kolles. '' Nu am cum sa ma inteleg cu majoritatea acestor oameni in conditiile in care ei se comporta precum niste functionari la banca fara sentimente si fara niciun strop de tupeu. '' a adaugat germanul de origine romana despre relatia sa cu ceilalti oficiali importanti din F1.
Kolles a dorit sa sublinieze insa ca nu toti oamenii implicati in Formula 1 sunt la fel si a spus ca ii poarta un respect foarte mare lui Bernie Ecclestone.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!