No SSO cookie

Circuitul de la Austin va fi gata in 2012

voteaza
(0/ 0)
Circuitul de la Austin va fi gata in 2012
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Organizatorii Marelui Premiu al Statelor Unite ale Americii au dat asigurari ca circuitul de la Austin va fi gata in timp util, in ciuda faptului ca procesul de constructie propriu-zis va demara de-abia in decembrie.

 
 
Dupa ce zilele trecute aparuse un document conform caruia circuitul pe care ar trebui sa aiba loc Marele Premiu de Formula 1 de la Austin nu va fi gata decat la inceputul anului 2013, organizatorii au tinut sa dea din nou asigurari ca Grand Prix-ul SUA isi va face debutul, asa cum era programat, in 2012.

Avocatul Richard Suttle, cel care il reprezinta pe organizatorul Grand Prixului american, Tavo Hellmund, a declarat ca, desi constructia propriu-zisa va incepe in decembrie, circuitul va fi gata la timp. Totusi, chiar si Suttle a recunoscut ca va fi greu ca circuitul sa fie terminat cu 90 de zile inainte de disputarea etapei, asa cum prevad regulamentele FIA.

Nick Craw, presedintele senatului Federatiei Internationale de Automobilism, s-a declarat si el extrem de multumit de modul in care decurg pregatirile la Austin. '' Circuitul american are unele dintre cele mai interesante, originale si spectaculoase trasaturi. Echipa care se ocupa de pregatiri este una extrem de puternica, cred ca au un plan foarte bun si un model de afaceri solid. Vor face o treaba buna. '' a declarat acesta increzator.

Adrian Diaconescu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1902 :: 22.19MB