Sebastian Vettel a impresionat din nou in calificarile Marelui Premiu de Formula 1 al statului Monaco, germanul obtinand al cincilea pole-position al sezonului cu un timp mai bun cu aproape o jumatate de secunda decat cel al urmaritorului sau, britanicul Jenson Button.
Cu toate acestea, principalul eveniment al calificarilor monegasce a fost altul, mexicanul Sergio Perez tinand in mod involuntar capatul de afis. Pilotul Sauber a suferit un accident extrem de grav cu doar doua minute si jumatate inainte de finalul calificarilor, acesta ciocnindu-se de doua dintre zidurile de protectie ale circuitului de la Monte Carlo.
Primele informatii cu privire la starea tanarului pilot mexican sunt incurajatoare, acesta vorbind se pare cu paramedicii care l-au ajutat sa paraseasca masina sa grav avariata, dar cu toate acestea detaliile legate de posibilitatea ca Perez sa concureze in cursa de la Monaco sau in cursele urmatoare sunt inca necunoscute.
Australianul Mark Webber va pleca de pe pozitia a treia in cursa de duminica, acesta urmand a fi insotit in linia a doua a grilei de start de Fernando Alonso, pilotul iberic al echipei Ferrari. De pe cinci va pleca Michael Schumacher, in timp ce Felipe Massa, Lewis Hamilton, Nico Rosberg si surpriza Pastor Maldonado vor fi si ei printre primii zece piloti ai inceputului cursei de la Monaco.
Sergio Perez nu a fost singurul pilot care a intampinat probleme pe durata calificarilor de sambata, niciuna dintre masinile Hispania nereusind sa stabileasca vreun timp in aceasta sesiune. Astfel, Vitantonio Liuzzi nu a putut participa din cauza unui incident petrecut in antrenamentele de dimineata, in timp ce Narain Karthikeyan a intampinat probleme la suspensii. Ramane de vazut daca cei doi vor fi primiti pe grila de start de la Monte Carlo, stewarzii urmand a face un anunt oficial in acest sens in urmatoarele ore.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!