No SSO cookie

Calendarul Formula 1 2011 a fost anuntat

voteaza
(0/ 0)
Calendarul Formula 1 2011 a fost anuntat
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Calendarul Formula 1 pentru anul 2011 a fost anuntat, acesta cuprinzand 20 de etape, cu una mai mult decat pana acum. Marele Circ va debuta in Bahrain, in martie si se va incheia in Brazilia, la sfarsitul lunii noiembrie.

 
 
Federatia Internationala de Automobilism a dat publicitatii programul oficial al sezonului 2011 din Formula 1. Acesta cuprinde 20 de etape, cu una mai mult decat in sezonul actual.

Marele Premiu al Indiei va fi noutatea anului 2011 in Marele Circ, cu conditia ca acesta sa primeasca omologarea oficiala FIA in timp util. Un alt Grand Prix cu probleme este cel din Shanghai, a carui licenta a expirat. Organizatorii chinezi vor fi nevoiti astfel sa efectueze cateva modificari circuitului, inainte ca acesta sa primeasca o noua licenta.

Sezonul va incepe in Bahrain, in data de 13 martie, iar inchiderea va avea loc in Brazilia, si nu in Abu Dhabi, asa cum este anul acesta, pe 27 noiembrie.

Iata si programul complet al sezonului 2011 de Formula 1:

13/03  Bahrain
27/03  Australia
10/04  Malaysia
17/04  China
08/05  Turkey
22/05  Spain
29/05  Monaco
12/06  Canada
26/06  Europe
10/07  Great Britain
24/07  Germany
31/07  Hungary
28/08  Belgium
11/09  Italy
25/09  Singapore
09/10  Japan
16/10  Korea
30/10  India
13/11  Abu Dhabi
27/11  Brazil

Adrian Diaconescu

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1498 :: 22.19MB