Desi conditiile atmosferice s-au schimbat radical intre primele doua sesiuni de antrenamente si ultima, pilotii McLaren au fost din nou cei mai rapizi in Coreea de Sud. Jenson Button a obtinut cel mai bun timp in ultimele antrenamente, urmat la aproximativ trei zecimi de secunda de coechipierul si conationalul sau, Lewis Hamilton.
Australianul Mark Webber a ocupat locul trei, dar pilotul Red Bull a fost departe de primii doi clasati. Pe patru si cinci s-au clasat pilotii Ferrari, Fernando Alonso depasindu-l pe Felipe Massa cu patru zecimi de secunda, in vreme ce Michael Schumacher a fost al saselea.
Campionul mondial Sebastian Vettel a obtinut doar locul noua, cu un timp mai slab decat al lui Button cu aproape trei secunde. Germanul nu a reusit insa sa stabileasca un timp competitiv cu pneuri super soft, fiind incurcat in doua randuri de ibericul Jaime Alguersuari, pilotul Toro Rosso.
In partea a doua a ierarhiei nu s-a intamplat nimic spectaculos, singura surpriza neplacuta a zilei fiind brazilianul Bruno Senna, cel care a scapat controlul monopostului sau la un moment dat si a ocupat doar locul 16. Nici masinile Sauber nu au avut o evolutie extraordinara, Kobayashi si Perez clasandu-se pe 14 si respectiv 15.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!