No SSO cookie

Buemi: Penalizarea mea este prea dura

voteaza
(0/ 0)
Buemi: Penalizarea mea este prea dura
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sebastien Buemi este de parere ca penalizarea sa cu cinci pozitii pe grila de start din Ungaria este una dura si nemeritata.

 
 

Pilotul elvetian de Formula 1 Sebastien Bumei s-a declarat nemultumit de penalizarea primita pentru cursa de la Hungaroring. Buemi este de parere ca nu merita sa plece pe grila de start din Ungaria cu cinci pozitii mai jos decat performanta pe care o va obtine in calificari pentru un incident destul de neclar.

Pilotul Toro Rosso a fost unul dintre protagonistii unei coliziuni violente petrecute in turul al zecelea al cursei din Germania din urma cu o saptamana. Atunci, Buemi a incercat sa-l impiedice pe Nick Heidfeld sa-l depaseasca, dar nu a facut altceva decat sa-l acroseze pe pilotul Renault si sa-l determine pe acesta sa abandoneze cursa.

Nici elvetianul nu a avut o soarta foarte fericita la Nurburgring, ocupand in final doar locul 15. Acest lucru nu i-a impiedicat insa pe oficialii FIA sa recurga la o masura dura asupra pilotului Toro Rosso, cel care va fi nevoit sa plece in cursa din Ungaria dintr-o pozitie mai slaba decat cea obtinuta in calificari cu cinci locuri.

'' A fost o penalizare dura si nemeritata. '' a declarat Buemi, care a adaugat: '' Stewarzii au luat aceasta hotarare dupa ce au judecat imaginile din fata cu acea coliziune, imagini destul de inselatoare. Ei spun ca eu l-am lovit pe Nick atunci cand eram unul langa altul, dar acest lucru nu este adevarat. Sunt absolut convins ca el era in spatele meu si ca a fost cel putin la fel de mult eroarea lui ca si a mea. ''

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1232 :: 17.86MB