No SSO cookie

Badoer paraseste Ferrari dupa zece ani

voteaza
(0/ 0)
Badoer paraseste Ferrari dupa zece ani
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Luca Badoer, pilotul de teste Ferrari din ultimii zece ani, va parasi scuderia italiana. In locul lui, a fost deja anuntat oficial ca pilot de teste tanarul Jules Bianchi.

 
 
Pilotul italian de curse Luca Badoer va parasi echipa Ferrari dupa nu mai putin de zece ani petrecuti in curtea celui mai important brand din motorsportul peninsular.

Badoer, in varsta de 39 de ani, a pilotat pentru echipe ca Scuderia Italia, Forti si Minardi, pentru care a alergat in 48 de curse in Formula 1, inainte de a semna cu Ferrari in 2000. Au urmat zece ani in care Badoer a acumulat peste 130 de mii de kilometri pe circuitele de teste de la Mugello si Fiorano.

Italianul a prins si doua curse in Formula 1 pentru Ferrari in 2009, cand l-a inlocuit pe accidentatul Felipe Massa. Cele doua participari, incheiate cu clasari pe locurile 17 si 14, au demonstrat insa ca Badoer nu are viteza si prospetimea de a alerga in F 1, el lasandu-i locul pentru ultimele cinci curse ale sezonului compatriotului sau, Giancarlo Fisichella.

Acum, Ferrari a anuntat oficial ca Jules Bianchi va testa pentru scuderia italiana in 2011, el alaturandu-se lui Marc Gene si Giancarlo Fisichella, cei care au contracte ferme pentru anul viitor, astfel lasandu-l pe Badoer la o parte.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1665 :: 17.86MB