No SSO cookie

Analiza Marelui Premiu al Australiei: O racheta numita Button

voteaza
(0/ 0)
Analiza Marelui Premiu al Australiei: O racheta numita Button
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro va propune o analiza a Marelui Premiu de Formula 1 al Australiei, o analiza care se axeaza pe evolutiile pilotilor de frunte.

 
 

Sezonul de Formula 1 a inceput intr-un mod foarte interesant. Cei de la McLaren si-au dovedit suprematia si au reusit sa il lase dezarmat pe Vettel.
Totusi, Vettel a reusit un rezultat foarte bun dupa dezastrul din calificari. Dezastru avand in vedere performantele lui din sezonul trecut.
Ni s-a demonstrat faptul ca in momentul de fata cei de la McLaren au cel mai bun monopost reusind sa domine podiumul prin cei doi reprezentanti. Desi Lewis Hamilton se afla in pole-position, acesta nu a reusit sa profite indeajuns. Startul a cantarit mult iar Button a fost pe faza daca putem spune asa. El a avut un start foarte bun pornind asemenea unei rachete. Un duel interesant si de mentionat a fost intre Schumacher si Vettel pentru locul 3. Daca prima data Vettel nu a reusit nimic, a doua oara, datorita unor probleme la cutia de viteze, Schumacher a fost invins, fiind nevoit sa abandoneze. Suntem curiosi ce s-ar fi intamplat daca Schumacher ar fi putut sa continue. Probabil eram martori la o mare surpriza. Asta este, vedem etapa urmatoare.
In alta ordine de idei, top 3-ul format din Button, Hamilton si Vettel s-a pastrat o perioada indelungata; pana la aparitia celebrei safety car. Daca inainte de intrarea celebrei masini exista o diferenta de 11-12 secunde intre primul si al doilea loc, aceasta diferenta a scazut sesizabil dupa restart, Vettel dandu-i fum lui Hamilton. Din pacate pentru el, nu a reusit sa-l atinga pe Button iar cursa a fost adjudecata.
Noua ne-a parut rau de Hamilton. Parea ca aceasta era cursa lui dupa prestatia de la calificari. Dezamagit a fost si el si se vedea supararea si lipsa chefului pe fata sa. Probabil sentimentul a fost mai accentuat si datorita prezentei celebrei sale prietene, Nicole Scherzinger. Asta este, o impresioneaza data viitoare.
De mentionat ar mai fi o manevra urata reusita de Massa. Acesta l-a scos in decor pe Bruno Senna iar ulterior reprezentantul calutului cabrat a fost nevoit sa abandoneze. Probabil Massa va fi penalizat la urmatoarea cursa.
Ca o concluzie, a fost un inceput foarte bun, o cursa interesanta si palpitanta. Ramane sa vedem daca baietii de la McLaren vor fi si de acum incolo in top. Ramane sa vedem daca Vettel va avea ceva de zis in acest sezon.

Clasamentul pe echipe
1     McLaren-Mercedes - 40
2     Red Bull Racing-Renault - 30
3     Sauber-Ferrari - 12
4     Ferrari - 10
5     Lotus-Renault - 6
6     STR-Ferrari - 2
7     Force India-Mercedes - 1
8     Mercedes - 0
9     Williams-Renault - 0
10     Marussia-Cosworth - 0
11     Caterham-Renault - 0
12     HRT-Cosworth - 0

Clasamentul pilotilor
1.    Jenson Button - 25
2     Sebastian Vettel - 18
3     Lewis Hamilton - 15
4     Mark Webber - 12
5     Fernando Alonso - 10
6     Kamui Kobayashi - 8
7     Kimi Räikkönen - 6
8     Sergio Perez - 4
9     Daniel Ricciardo - 2
10   Paul di Resta - 1
11   Jean-Eric Vergne - 0
12   Nico Rosberg - 0
13   Pastor Maldonado - 0
14   Timo Glock - 0
15   Charles Pic - 0
16   Bruno Senna - 0
17   Felipe Massa - 0
18   Heikki Kovalainen - 0
19   Vitaly Petrov - 0
20   Michael Schumacher - 0
21   Romain Grosjean - 0
22   Nico Hulkenberg - 0
23   Pedro de la Rosa - 0
24   Narain Karthikeyan - 0

Nu au participat sau au abandonat
Massa      
Kovalainen   
Petrov       
Schumacher   
Grosjean    
Hulkenberg  
Karthikeyan
De la Rosa  

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1174 :: 22.19MB