A venit ziua de vineri, incepe isteria, incepe o noua era a taxelor auto. Marea majoritate a romanilor vor baga mana adanc in buzunare daca vor sa mai aiba o masina. Legea asta merge dupa principiul Esti sarac? atunci nu ai nevoie de masina, Esti bogat? da-ne si noua niste bani daca tot vrei masina
Cei cu venituri mici si care conduceau niste carute motorizate vor trebui sa plateasca o gramada de bani pentru a-si putea desfasura aceasta activitate in continuare.
O persoana care doreste o Dacie 1310 pe la 500-600 euro va trebui sa plateasca o taxa de 3.327 euro. Desigur, oricat de Vadim Tudor ai fi cand vine vorba de tara asta, nu o sa platesti aceasta taxa. Solutia? Mijloacele de transport in comun.
La urma urmei nu e obligatoriu sa aiba toata lumea masina, la urma urmei daca iti permiti benzina cat sa circuli de 3 ori pe luna inseamna ca fie mansarda ta trebuie redecorata, fie doresti sa slabesti, fie asa te-a facut mama natura.
Multi romani se intreaba sau intreaba:
De ce sa nu am si eu masina? De ce sa aiba ala si eu sa nu am?
Pai, ala poate ca isi permite sa circule zilnic si ala poate nu o sa fie afectat cand vine vorba de bani. Oricum, aceasta atitudine e tipic romaneasca. O atitudine care e prezenta de cand lumea la noi si care o sa fie prezenta si in continuare. Si bineinteles ca statul profita de virilitatea mentala a romanului mediu.
De asemenea, in Romania zilelor noastre lumea trebuie sa inteleaga ca a avea o masina nu e ca si cand ai avea o radiera pe care dupa ce o cumperi o lasi acolo si nu te va mai deranja, mai ales daca e sa vorbim de carutele de 500 euro.
In alta ordine de idei, va creste profitul centrelor de colectare a fierului vechi in urmatoarele luni, stim de ce. Asa ca daca doriti sa va deschideti o afacere care sa fie pe val in aceasta perioada, ideea e mai sus.
Pentru mai multe detalii puteti urmari materialul video de mai jos.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!