No SSO cookie

Test-drive comparativ: monstrii contemporani (2)

voteaza
(0/ 0)
Test-drive comparativ: monstrii contemporani (2)
Editoriale · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jeep Grand Cherokee SRT8 - locul 3

 
 
Exista vreun SUV, mai precis, produs de Jeep care la pretul de 50.000 USD sa vise para o afacere? Probabil ca nu! Dar supermodelul motorizat de SRT, desi este cel mai scump dintre Jeep-uri, pare cel mai rezonabil in privinta pretului.
Iar daca plecarea in tromba de la intersectie, inaintea celorlalti este dorinta vostra in viata, acest Jeep este alegerea perfecta! Desi nu este la fel de impunator ca mamutii germani, cele 4,4 secunde necesare atingerii sutei de kilometri la ora vorbesc de la sine. Iar sunetul unic pe care-l scoate motorul Hemi V8 e un alt mare plus.

Acesta este farmecul unic de care dispune Jeep: motorul Chrysler de 6.1 litri, Hemi, unicul aspirat natural din grup. Si motorizarea aceasta mai este prezenta si pe alte modele, desi nu la fel de aratoase, unele.

Spre exemplu. cu o singura exceptie, importanta dealtfel, Jeep a intrat in atentia clientelei datorita numeroaselor critici care au venit din partea soferilor. In ciuda unei lungi liste de dotari incluse, cuvintele de ordine erau "ieftin" si "arata ieftin".
Inundat de culoarea gri, interiorul de la Jeep, plasticele care-l formeaza, dau imresia unei masini ieftine, de inchiriat. Cel putin daca e sa il compari cu materialele scumpe din interiorul masinii de pe locul 4, Range Rover, sau ale celeilalte competitoare, Porsche Cayenne.
Un contrast enorm, regasit insa si in pret. Dar ca de obicei, perceptiile nu pot fi decat subiective, de la un moment dat.

Spatiul interior este un alt amanunt care lasa de dorit. El este insuficient, in special pentru ocupantii locurilor din spate.
In schimb sistemul de amortizoare, combinat cu designul si ergonomia locurilor din fata un element interior care s-a clasat chiar inaintea celui de la BMW!), fac sa dispara inconvenientele de spatiu. Cel putin din aceste aspecte, Jeep este un loc extrem de placut in care ai vrea sa fii, mai ales pe drumuri amenajate.

Manevrabilitatea este insa un mare plus la Jeep. In pofida limitelor impuse de pneurile all-season si ale sistemului de stabilitate, care nu poate fi complet dezactivat, masina se comporta impecabil. Insa nu acelasi lucru se poate spune despre Jeep si pe teren usor accidentat. Aici devine rigid si greu de controlat, iar in virajele pe denivelari, abordate cu viteza, masina devine de-a dreptul un infern pentru cei din interior.

Deci marele plus al modelului Jeep ramane motorul Hemi. La acesta se adauga pretul convenabil, iar una peste alta, diferenta dintre Range Rover si Jeep, acel ceva atat de mic care a stabilit locurile 3 si 4, este de un singur punct.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de artur_49917

in comparatie cu un porsche cayenne e chiar o masina ieftina

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7859 :: 19.29MB