No SSO cookie

Tarani fara frontiere (57): Dorele, iti ajunge strada?

voteaza
(0/ 0)
Tarani fara frontiere (57): Dorele, iti ajunge strada?
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Intrebare de 50 de puncte: ce ar pati un asemenea taran cu duba, daca ar circula in mod identic in strainatate?

 
 

Lumea va spune ca am devenit pricinosi. Lumea va crede ca suntem in cautarea nodului din papura. Insa nu este chiar asa. "Dubistul" din imagini este de departe, unul dintre cei mai reprezentativi exponenti ai clasei Taranilor fara frontiere, acesti bizoni din traficul rutier.

Si de ce afirmam asta? Simplu, pentru ca "dubistul", denumit generic "Dorel", nu da doi bani pe colegii de trafic. Pentru ca din spate, este o adevarata enigma daca microbuzul franeaza, schimba directia, sau Doamne Fereste, intra in marsarier. Asta pentru ca usile laterale obtureaza maxim lampile spate, iar cei care vin in urma masinii incarcate cu cherestea, traiesc o adevarata trilema: schimba directia, franeaza, eu ce fac?!
Trebuie tinut cont ca vehiculul nu circula pe vreun drum de tara, vreun drum forestier, ci pe ditamai artera de centura a Bucurestiului, la o ora cu trafic serios.

Dorele, bine ai venit intre colegii tai, tarani fara frontiere. Norocul tau ca politia sta la panda si ii priveste din fata pe cei ca tine. Norocul tau este insa ghinionul nostru, al celor care am nimerit in spatele tau.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2633 :: 17.87MB