No SSO cookie

Tarani fara frontiere (53): Polonez FSO Autobot

voteaza
(0/ 0)
Tarani fara frontiere (53): Polonez FSO Autobot
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Din ciclul daca taceai, filozof ramaneai, adica de unde si pana unde este Autobotul?

 
 

Printre blocurile gri ale Capitalei, printre miile de masini ingramadite in parcarile cu insuficiente locuri, sta pitit discret si acest Polonez FSO. Odata mandria tehnicii auto comuniste, masina care avea in anii '80-'90 cel mai occidental look, a ajuns acum un vehicul din categoria "atat am, cu asta merg".

Polonezul, care se fabrica fara multe dintre gadget-urile devenite astazi chestii normale: geamuri electrice, radio-casetofon din fabrica, servodirectie, ABS, etc, a primit de-a lungul timpului, din partea proprietarului, evident, un tuning aftermarket. Si n-as putea spune ca e urat. In mod surprinzator, deoarece ne-am obisnuit ca tunerii din fata blocului sa aiba un prost gust desavarsit. Ei bine, surprinzator, acest Polonez arata bine cu pragurile, spoilerul si eleronul care i-au fost aplicate, chiar daca un ochi priceput stie ca sunt numai modificari de suprafata, de ordin optic. Nu exista eleron sau spoiler care sa contracareze ciudata apetenta a Polonezului atat pentru subvirare, cat si la supravirare, iar cei aproape 90 CP pe care-i avea la momentul iesirii din fabrica, oricum nu erau suficienti pentru a da batai de cap privind portanta vehiculului.

Si repet, masina n-ar fi intrat in aceasta categorie, ci poate mai degraba in cea de kitsch tuning (categorie care se va infiinta si va exista de sine statatoare, de anul viitor), insa m-a frapat acel semn, tatuajul maron de la spatele masinii.
Ei bine, credeti sau nu, dar mai bine verificati, initial am crezut ca este vorba despre semnul Decepticonilor si asta era mai normal, caci masina este urata ca unul dintre ei, dar Polonezul are semnul Autobotilor, adica al baietilor buni din trilogia Transformers.

Imi mai ramane doar speranta ca Optimus Prime sa nu citeasca aceste randuri si sa dea un ordin, iar Polonezul sa nu faca un "FSO" si sa vina peste cel care a scris acest editorial, care-l trimite in oferta de toamna-iarna a Taranilor Fara Frontiere 2011.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8048 :: 17.87MB