No SSO cookie

Tarani fara frontiere (52): Piru Primera Isus dCi

voteaza
(0/ 0)
Tarani fara frontiere (52): Piru Primera Isus dCi
Editoriale · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Drumurile patriei sunt pline de minuni. Iata modelul Piru Primera Isus dCi.

 
 

Nissan habar nu are despre evolutia modelului sau, Primera. Probabil 99% din presa auto romaneasca este in aceeasi situatie. Care este noutatea? Care este cea mai recenta evolutie despre care vorbim? Ei bine, PIRU Primera, Isus dCi, probabil un model care functioneaza pe baza unui sistem de apa sfintita reciclata si injectata in motorul cu aprindere prin compresie.


Trecand peste gluma, inscriptionarea masinii proprii parea o moda care ajunsese la final. Piru, caci presupunem ca este numele proprietarului masinii, altfel un tip evlavios, a decis sa-si afseze ambele realitati pe propria masina: numele si afinitatea sa catre Biblie. Nimic rau, nimic decadent, nimic injositor. Asta daca nu ar fi cate unul care sa se intrebe, de cand Isus este diesel si mai ales, de ce dCi si nu HDI, sau TDCi, sau chiar TDI?! Mai mult, avem de-a face cu biodiesel, sau nu?

Pe langa asta, faptul ca o persoana poate sa se numeasca Piru, este deja ceva cazut in desuet. Piru Primera este de-a dreptul cool, in timp ce Mos Craciun poarta Prada. Chiar, sania acestuia nu este tot Isus dCi?

Deci, bine ai venit Pirule in randul Taranilor Fara Frontiere si drum bun, plus cale batuta catre un loc fruntas pe podiumul laureatilor Galei Taranilor Anului 2011!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (3)

scris de ovyy

Dupa o cautare pe net, am constat ca nu este singurul.

scris de ovyy

mai rar vezi asa ceva

scris de carmenflorin

Cocalari de genul asta sunt pe toate drumurile. Am mai vazut masini astfel ,,dotate'' .

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4744 :: 22.2MB