No SSO cookie

Tarani fara frontiere (43): Ce-i Reghe, te simti nebagat in seama?

voteaza
(0/ 0)
Tarani fara frontiere (43): Ce-i Reghe, te simti nebagat in seama?
Editoriale · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Din nou despre zicala aceea cu numele unora scris pe toate gardurile.

 
 
Nu sunt vreu mare cunoscator al fenomenului fotbalistic, in general, sau al celui romanesc, in special. Insa stiu si eu ca unii fotbalisti de la noi, ce zic eu unii, aproape 80%, nu se remarca decat prin aparitiile de prin cluburi, scandaluri amoroase, sau masinile de fite pe care le conduc. Un astfel de caz este, dupa umila mea parere, si fostul stelist Laurentiu Regenkamf, un jucator modest, care a incercat -fara succes- sa bata la poarta antrenoratului, pentru ca acum sa se dedice unei a treia variante, doar-doar o scoate capul in lumea mare a fotbalului: manager sortiv la Craiova Minima.


Nu acelasi lucru se poate spune si despre masinile pe care le conduce ex-fotbalistul, sau cei din familia sa. Cat mai mari, mai impunatoare, mai gurmande si mai ales, cat mai scumpe. Si asta nu se intampla de ieri, de azi.


Zilele trecute am reusit sa-l dibuiesc in trafic pe marele fotbalist, care si acum, ca si atunci cand juca, era mare doar prin prisma masinii. Ditamai Buick Enclave, doua esapamente si evident... numele "meseriasului" scris mare pe numarul de inmatriculare, si acela, evident de SUA. Cilindreea de camion este inclusa in peisaj.


Nu te supara draga ex-jucatorule, ex-antrenorule, viitor-ex-managerule, dar orice ai spune, esti binevenit in rubrica Tarani Fara Frontiere.
Nu de alta, dar in secolul 21, in Europa, unde benzina costa aproape cat aurul, unde azi-maine se vor purta la gat flacoane minuscule umplute cu benzina sau motorina - pe post de bijuterii, unde toti oamenii cu mintea prezenta in capul propriu isi cumpara masini care sa consume cat mai putin, matale vii cu hardughia aia, intr-un Bucuresti algomerat, si ca sa fii sigur ca nu te rateaza nimeni, iti mai scrii si numele, ca un Taran Fara Frontiere veritabil, pe placuta de inmatriculare.
Aveam pretentii, zau!
Ma asteptam sa fie masina colantata de-a lungul si de-a latul ei, cu numele si eventual sigla sau blazonul de familie. Alaturi de multele titluri sportive castigate. Si musai stegulete ca la masinile ambasadorilor, amplasate pe toate cele patru aripi ale masinii, sa fie cu 2 mai multe decat la inaltii demnitari straini.



Cristian Szilvassy

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (4)

scris de Anonim

nu inteleg de ce, daca vrei sa jignesti pe cineva, folosesti apelativul "taran"... dupa cum vad eu aici toti sunt "baieti de oras". nu inteleg nici de ce jignesti moldovenii. prin acesti post incerci sa corectezi greselile unora si sa ajuti la civilizarea oamenilor. pana cand vei reusi asta nu vrei sa incepi sa te schimbi pe tine si sa nu mai folosesti apelative ca "taran" (oamenii nascuti/crescuti la tara nu au nicio vina)? scuze daca a aparut de 2 ori dar n-am vazut sa fi aparut prima data...

scris de Anonim

Draga Cristian, In primul rand omul conduce Enclave, este alegerea lui. Nu vad de ce te-ar interesa pe tine ce conduce omul si ce isi permite. In al doilea rand, nu stiu cat mare fotbalist esti tu dar nu cred ca joci mai bine ca Reghe. In al treilea rand, numele ala pe placuta de inmatriculare este ceva comun in USA sau Canada, daca esti neumblat prin lume asta nu inseamna ca omul a venit sa faca impresii pe acolo. Deti 5 masini si toate au numere proferentiale . Ai vreo problema? Din punctul meu de vedere, in cazul de fata tu esti taranul , pentru ca te freaca ridichea degrija altuia. Mai bine te-ai concentra in a transforma ecst site in ceva profesional nu intr-o depesa cu conotatii tatiste.

scris de Anonim

In acelasi ton plin de neprofesionalism al site-ului, se continua cu subiecte lipsite de fond. Probabil, lipsa de jurizare in domeniul auto, atat de prezenta in spatiul media romanesc, data de lipsa de independenta fata de actorii din acest domeniu, care sponsorizeaza la greu spatiul media, ii face pe acestia sa se bata cu morile de vant. Oricum Laurentiu Reghecampf banuiesc ca se perpeleste in chinuri de rusine in urma acestui reportaj. :)

scris de Anonim

Ai vre-o problema ca omul si-a luat Enclave? Ce consuma mai mult decat alte masini europene cu aceiasi motorizare sau acelasi gabarit? si apropo de cariera omului: nu toti reusesc sa ajunga supercampioni in viata. Ce-i cu comentariul asta de 2 lei comentariu aparent al unui om frustat pe tot ceea ce-l inconjoara. Pot sa spun doar un lucru. Scapa de influentele astea balcanice si MATURIREAZA-TE!!! E mai bine si pt. tine si pt. societate.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2038 :: 17.87MB