No SSO cookie

Tarani fara frontiere (25)

voteaza
(0/ 0)
Tarani fara frontiere (25)
Editoriale · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Elvis n-a murit, se plimba prin Bucuresti.

 
 
Elvis traieste! L-am zarit zilele trecute prin Bucuresti, la volanul unei Vectre din prima generatie.
Nici rubrica "Tarani Fara Frontiere" n-a murit, "Elvis" ne confirma acest fapt! Traiasca taranii din trafic, fara ei viata ar fi mai trista si lipsita de termeni de comparatie. Si Vectra A ar ramane prin parcurile de dezmembrari.

foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

Daca m-as numi Elvis, jur ca la varsta majoratului m-as duce la Evidenta Populatiei, sau unde trebuie, si mi-as schimba numele. Pentru nimic in lume n-as suporta sa faca unii sau altii misto de mine. Deh, unii au simtul ridicolului mai dezvoltat. Cat despre Vectra A, give me a break! Suntem un site auto, vorbim aici despre masini, nu despre vehicule aflate in pragul trecerii in istorie!

scris de Anonim

ce vina ai daca asa te numesti ? exista nume de genul pe la noi.. si vectra a sa sti c e o masina foarte buna pentru romania zilelor noastre nu toata lumea are bani de masini tari sa sti ! si unii chiar nu doresc o masina care sa le goleasca bugetul pe 3 luni la fiecare revizie e de preferat sa te dai cu astra h si sa stai in chirie si sa ai 45 d centi de bip pe telefon ??

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3225 :: 22.19MB