No SSO cookie

Stam rau la securitatea rutiera. Dar suntem noi de vina?

voteaza
(0/ 0)
Stam rau la securitatea rutiera. Dar suntem noi de vina?
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Peste 17% dintre masinile care circula in Romania, au peste 20 de ani vechime.

 
 

RAR, ARR si Politia Rutiera Romana au intensificat controalele in trafic, depistand atatea defecte si nereguli, ca am putea in tra in Cartea Recordurilor. Masini cu uzura pronuntata, noxe de 4-5 ori mai mari decat limita admisa legal, sunt doar cateva dintre ingredientele unui parc auto national imbatranit si peste masura de uzat.

Cine e de vina?
In mod normal, se cauta frezarea si coafarea efectelor, fara a se lua in calcul cauzele reale. Evident, de vina sunt soferii si patronii de service, care dau viza de inspectie tehnica periodica, cu un ochi inchis.
Insa la buzunarul omului de rand se gandeste careva?

Suntem o tara de saraci. Asta reiese si din vechimea parcului auto. Nu ne permitem limuzine, nu ne permitem nici masina nationala, chiar daca la oferta "Rabla" o poti cumpara acum cu 4500 Euro.

Automobilul nu mai este demult un lux, este o necesitate si un bun de consum. Asa ca, mergem cu ce avem si ne vom cumpara masini noi, in momentul in care nivelul de trai va depasi limita celor 250 Euro lunari, ai asa-zisului salariu mediu pe economie.

Iar intre timp, autoritatile se vor face ca sunt preocupate de mediu, vor mai amenda doi-trei amarasteni, vor trimite doua-trei microbuze la service pentru remedieri defectiuni si ne vom complace cu totii intr-o situatie care nu convine nimanui. Pentru ca traim in Romania, tara lui "Merge si asa!" O tara cu doua autostrazi peticite si gropi in care poti camufla o masina intreaga, organele de control deplang starea tehnica precara a masinilor don trafic! Culmea paradoxului si alta nimic!

content channel

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1272 :: 17.86MB