No SSO cookie

Stam rau la securitatea rutiera. Dar suntem noi de vina?

voteaza
(0/ 0)
Stam rau la securitatea rutiera. Dar suntem noi de vina?
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Peste 17% dintre masinile care circula in Romania, au peste 20 de ani vechime.

 
 

RAR, ARR si Politia Rutiera Romana au intensificat controalele in trafic, depistand atatea defecte si nereguli, ca am putea in tra in Cartea Recordurilor. Masini cu uzura pronuntata, noxe de 4-5 ori mai mari decat limita admisa legal, sunt doar cateva dintre ingredientele unui parc auto national imbatranit si peste masura de uzat.

Cine e de vina?
In mod normal, se cauta frezarea si coafarea efectelor, fara a se lua in calcul cauzele reale. Evident, de vina sunt soferii si patronii de service, care dau viza de inspectie tehnica periodica, cu un ochi inchis.
Insa la buzunarul omului de rand se gandeste careva?

Suntem o tara de saraci. Asta reiese si din vechimea parcului auto. Nu ne permitem limuzine, nu ne permitem nici masina nationala, chiar daca la oferta "Rabla" o poti cumpara acum cu 4500 Euro.

Automobilul nu mai este demult un lux, este o necesitate si un bun de consum. Asa ca, mergem cu ce avem si ne vom cumpara masini noi, in momentul in care nivelul de trai va depasi limita celor 250 Euro lunari, ai asa-zisului salariu mediu pe economie.

Iar intre timp, autoritatile se vor face ca sunt preocupate de mediu, vor mai amenda doi-trei amarasteni, vor trimite doua-trei microbuze la service pentru remedieri defectiuni si ne vom complace cu totii intr-o situatie care nu convine nimanui. Pentru ca traim in Romania, tara lui "Merge si asa!" O tara cu doua autostrazi peticite si gropi in care poti camufla o masina intreaga, organele de control deplang starea tehnica precara a masinilor don trafic! Culmea paradoxului si alta nimic!

content channel

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7930 :: 22.19MB