RAR, ARR si Politia Rutiera Romana au intensificat controalele in trafic, depistand atatea defecte si nereguli, ca am putea in tra in Cartea Recordurilor. Masini cu uzura pronuntata, noxe de 4-5 ori mai mari decat limita admisa legal, sunt doar cateva dintre ingredientele unui parc auto national imbatranit si peste masura de uzat.
Cine e de vina?
In mod normal, se cauta frezarea si coafarea efectelor, fara a se lua in calcul cauzele reale. Evident, de vina sunt soferii si patronii de service, care dau viza de inspectie tehnica periodica, cu un ochi inchis.
Insa la buzunarul omului de rand se gandeste careva?
Suntem o tara de saraci. Asta reiese si din vechimea parcului auto. Nu ne permitem limuzine, nu ne permitem nici masina nationala, chiar daca la oferta "Rabla" o poti cumpara acum cu 4500 Euro.
Automobilul nu mai este demult un lux, este o necesitate si un bun de consum. Asa ca, mergem cu ce avem si ne vom cumpara masini noi, in momentul in care nivelul de trai va depasi limita celor 250 Euro lunari, ai asa-zisului salariu mediu pe economie.
Iar intre timp, autoritatile se vor face ca sunt preocupate de mediu, vor mai amenda doi-trei amarasteni, vor trimite doua-trei microbuze la service pentru remedieri defectiuni si ne vom complace cu totii intr-o situatie care nu convine nimanui. Pentru ca traim in Romania, tara lui "Merge si asa!" O tara cu doua autostrazi peticite si gropi in care poti camufla o masina intreaga, organele de control deplang starea tehnica precara a masinilor don trafic! Culmea paradoxului si alta nimic!
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!