No SSO cookie

Spoturi publicitare vechi de peste 40 de ani cu Dacia 1100 si Dacia 1300

voteaza
(5/ 1)
Spoturi publicitare vechi de peste 40 de ani cu Dacia 1100 si Dacia 1300
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Va invitam sa urmariti o serie de materiale inedite. Veti avea ocazia sa vedeti cum aratau primele spoturi publicitare auto romanesti. Un material istoric, doar pentru voi.

 
 

Va vine sa credeti sau nu, scumpa si preaiubita noastra Dacie a avut parte de spoturi publicitare inca de la lansarea primului model, 1100.

Daca existau cei de la Top Gear pe vremea respectiva, suntem curiosi ce comentarii ar fi adus spoturilor pe care le veti vedea si voi. Oricum nu aflam. Televiziunea Romana nu batea pana in Anglia. 

In meniul zilei de azi puteti gasi o reclama produsa pentru promovarea strabunicului 1100, dar si pentru promovarea bunicului 1300.

Nu stim cum e cu rubedeniile printre toate modelele astea, dar suntem siguri ca pana si Decebal ar fi fost mandru sa vada spoturile publicitare intr-o Romanie comunista. Probabil ar fi luat-o la goana printre munti.

In concluzie, trebuie sa retineti ca Romania stie ce e promovarea de peste 40 de ani. De fapt, intindem si noi coarda putin si trebuie sa reformulam. Romania stia ce inseamna promovarea.

In continuare va invitam sa urmariti doua materiale de arhiva cu doua modele simbol ale patriei noastre. Va dorim vizionare placuta si nu uitati sa ne lasati comentariile voastre.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1933 :: 22.2MB