No SSO cookie

Sarbatoarea masinilor de epoca

voteaza
(0/ 0)
Sarbatoarea masinilor de epoca
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Atmosfera de la parada masinilor de epoca din Buftea

 
 
Parada de masini de epoca din Buftea n-a adus cu sine doar masinile. Fiecare dintre cei prezenti a incercat sa intre in atmosfera cum a putut mai bine.

De la tinuta militara adoptata de posesorii celor trei vehicule Jeep, la lookul de politicieni rasati care au adus titulatura de Micul Paris, Bucurestilor, pana la tinuta proletara a posesorului Volgii negre, sau la tinutele de gangsteri a la Al Capone ale unora dintre tinerii prezenti, fiecare a incercat sa intre cat mai bine in atmosfera de sarbatoare creata astazi 3 mai 2009, in Buftea.

Pentru cateva ore mirosul de benzina nefiltrata de catalizatoarele moderne s-a imbinat cu tinutele unor vremuri demult apuse, adunate cu totul intrun aer de sarbatoare capitalista plina de bunavointa, respect, intelegere si bun simt.

A fost o bucatica de Europa care a poposit pe meleagurile mitico-dambovitene si din nefericire a plecat asa cum a venit: discret.

O zi in care nimeni nu a claxonat, s-a acordat prioritate, politia desi prezenta, n-a dat amenzi, masinile intarziate in trafic au fost lasate sa treaca chiar daca nu aveau prioritate. O zi speciala, cu o atmosfera speciala.


foto si text:
Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2657 :: 17.9MB