Si pentru ca Saab reprezinta noul caz Elodia al domeniului auto, continuam cu un nou episod.
Dupa cum ziceam intr-un articol anterior, viitorul Saab e inca destul de neclar desi existau anumite discutii de rezolvare a problemelor.
Exista si probabilitatea ca problemele sa se rezolve foarte repede insa chinezii or fi ei mici dar sunt multi si acum cu acest haos financiar mondial si-au dat seama ca oficial lor le merge bine. Astfel ei au venit cu o oferta destul de agresiva, au dorit sa cumpere toate actiunile celor de la Saab schimband peste noapte intelegerea oficiala. Si dupa cum era de asteptat, producatorul suedez a refuzat. Totusi, ca sa indulceasca lucrurile, chinezii au spus ca acordul initial ramane valabil si ca se vor tine de cuvant, virand toti banii. Ei sunt de acord sa ii ajute pe cei de la Saab pe termen scurt si mediu.
Nu or fi de acord cei de la Saab cu oferta chinezilor insa cu siguranta au fost pusi pe ganduri si cand vor vedea ca se apropie marele zid de beton isi vor schimba directia iar chinezii vor invada si mai mult plaiurile europene.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!