No SSO cookie

Politia si RAR au inceput vanatoarea de primavara!

voteaza
(0/ 0)
Politia si RAR au inceput vanatoarea de primavara!
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Politia Rutiera, impreuna cu RAR au inceput verificarile in trafic, intr-un stil preferential.

 
 

Dupa o perioada rece, in care traficul a fost vizibil ingreunat, perioada in care numai pe marginea strazii, la panda, sa nu fi stat, Politia Rutiera, impreuna cu partenerul ei de nadejde, Registrul Auto Roman, au inceput panda la colt de strada si verificarile aferente.

Este inutil, deoarece imaginile vorbesc de la sine, sa mai comentam asupra ipocriziei celor doua institutii si a stilului preferential in care isi fac treaba. Se observa ca tinta predilecta sunt batranele Dacii, care nici cand au iesit de pe poarta uzinelor de la Colibasi, nu ar fi trecut un test complet RAR. Asadar, astazi ele sunt victime sigure ale unui sistem gaunos care functioneaza ca atare.

Atat politistii, cat si inginerii RAR nu isi fac treaba verificand cazanele pe roti cu numere de inmatriculare de Bulgaria, sau si mai trist, petardele inmatriculate in Marea Britanie, conduse indeobste de indivizi dubiosi, preferand tinte clare precum batranele Dacii.

Spun ca este o actiune plina de ipocrizie pentru ca, asa cum am precizat, Daciile 1300-1410, nu ar fi trecut in veci un test de noxe sau de frane, nici la data fabricatiei si cei de la RAR stiu asta. Este un mod propriu si inedit de a sprijini si intari increderea pe care soferii o au in organele statului, dar si a produselor autohtone, nu-i asa?

Trecand peste aspectul mentionat, un posesor de Dacia 1300 nu este nici pe departe un om bogat sau influent, de aceea este o victima sigura. Nu la fel stau lucrurile cand opresti o beizadea la volanul unui X6, sau Audi Q7, cand poti avea diferite surprize. Deci, un sarac si neinfluent, poate fi tras la raspundere pentru ca circula cu o masina care probabil este in starea in care se afla si la data cumpararii, trecand cu usurinta peste faptul ca acel om, de fapt, nu are vreun fetis pentru marca, sau model, ci pur si simplu atat isi poate permite. Si in general, cei saraci sunt si cinstiti si constiiinciosi, dovedind respect fata de autoritatile statului, de aceea se vor duce docili si isi vor achita amenzile, is vor baga Daciile in service si le vor remedia, asa cum pot, scrasnind din dinti si sperand ca data viitoare cand ies pe sosea cu ele, sa nu mai dea peste echipajul comun Politie Rutiera-RAR.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1163 :: 22.17MB