No SSO cookie

Piata auto din Europa se afla in cadere libera

voteaza
(0/ 0)
Piata auto din Europa se afla in cadere libera
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Piata auto de pe Batranul Continent se afla, din cate se pare, intr-un mic-mare colaps. Nu e de mirare dar ce sa ii faci, e criza.

 
 

In Europa, vanzarile de automobile noi au scazut cu nu mai putin de 9.7% in luna februarie a anului curent.
O scadere destul de mare daca e sa ne gandim. Se pare ca unii oameni au decis sa prioritizeze alte lucruri sau sa isi achizitioneze automobile second-hand. Cine ii poate invinovati? E vreme de criza, pretul combustibilului creste vertiginos iar masina nu iti da sa mananci. Bineinteles, spunem asta luand in calcul intregul continent. La romani e altceva oricum. Pentru unii confrati e mai important sa detina o masina si sa fie pe drumuri. Asta este mentalitatea mioritica, intr-o proportie destul de mare. Daca in strainatate oamenii se mai deplaseaza cu bicicletele sau cu mijloacele de transport in comun, aici, in Romanica, e o rusine. Rade lumea de tine daca incepi sa pedalezi sau daca iti pui sfantul picior intr-un tramvai, autobus, troleu, dupa caz. In fine asta e o alta discutie deja.
Legat de piata auto europeana, in primele doua luni ale lui 2012 au fost vandute aproximativ 1.86 milioane de automobile, cu 8.3% mai putin fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Cele mai grav afectate piete din Europa au fost cele din Italia si Franta. In aceste zone au existat scaderi de 18.9%, respectiv 20.2%. Destul de grav pentru niste tari recunoscute pentru productia de automobile.
Totusi, exista si producatori care au scapat de aceasta furtuna apriga. Putem aminti aici de marcile premium detinute de BMW Group si Daimler AG. Acestea nu au inregistrat scaderi ale vanzarilor.
O crestere destul de impresionanta a inregistrat-o Jaguar Land Rover. Acestia au vandut mult mai mult ca anul trecut, cu 45%.
Au fost producatori care au luat un curs descendent si au fost producatori care au luat un curs ascendent. Totul tine de oameni si de capacitatea lor de a fi utili companiei.
Ramane sa vedem cum se va descurca piata auto in urmatoarele luni. Cel mai probabil segmentul premium va fi pe crestere. In rest, scaderi si scaderi.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0993 :: 18.67MB