No SSO cookie

Parcari supraetajate

voteaza
(0/ 0)
Parcari supraetajate
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Criza parcarilor naste monstri: parcarile supraetajate construite din structuri metalice.

 
 

Parcarile sunt o reala problema, mai ales in marile aglomerari urbane. Criza unui loc de parcare duce la adevarate isterii.
Prevazatori, new-yorkezii au gasit o solutie ca sa evite cizele. Intr-un oras cu populatia atat de numeroasa ca a lor, parcarile supraetajate, construite din structuri metalice, au parut la un moment dat o solutie si de ce nu, o afacere profitabila.

 

Din imaginile alaturate se poate observa insa ca orice afacere are suisuri si coborasuri, la fel si parcarile supraetajate.
O parcare supraetajata, construita pe o structura metalica, ca toate celeleate despre care este vorba in acest material a cedat.
Urmarea e ca un Lexus GS a aterizat peste un Land Rover si peste partea frontala a unui Honda Accord. Partea hazlie e ca, neatinse, pe schela numita parcare supraetajata metalica, au ramas confortabil si neatinse un Chrysler Town din 1998 si o si mai batrana Toyota Camry.
Concluzia? Multumim edililor bucuresteni ca nu s-au gandit la asa ceva. Multumim ca avem parcari supraetajate din beton. Si vrem sa ramana asa!
Sa lasam visul american sa fie complet cu tot cu parcarile lor metalice.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1822 :: 22.19MB