Desigur, titlul este metaforic pentru a prezenta ascensiunea pretului motorinei in ultimul timp. Candva motorina era un combustibil accesibil, era alternativa dulce a benzinei noastre de toate zilele.
Totusi, vremurile se schimba iar interesele cresc. Daca acum cativa ani oamenii optau pentru o masina pe baza de motorina tocmai datorita pretului acestui combustibil, acum acest lucru s-a schimbat. In urma unui maraton aprig practicat de furnizorii de combustibili, motorina a ajuns sa fie in anumite locuri chiar mai scumpa decat benzina.
In urma declaratiilor incornorate ale furnizorilor, se pare ca pretul motorinei a urcat datorita accizelor, datorita burselor europene, datorita cursului, etc
Maine poimaine o sa aflam ca motorina s-a scumpit datorita fenomenului de incalzire globala, datorita pozitiei soarelui, datorita faptului ca afara e luna plina sau doar pentru ca cerul e senin.
Pana acum cativa ani pretul motorinei a ramas destul de fix si doar pretul benzinei crestea intr-un ritm mai alert. Oare atunci cursul, accizele si bursele au vrut binele iubitorilor de motorina?
Probabil ca nu dar fiecare actiune trebuie sa vina cu un motiv, indiferent cat de penibil ar fi.
Ca sa va faceti o idee, motorina a ajuns sa fie mai scumpa in 11 state ale UE, din cele 27.
Si ghiciti cine face parte din acel 11 fotbalistic? Romania, desigur
Desigur, ca pret al motorinei, Romania se afla pe locul 7 in UE. Trebuie sa fim si noi fruntasi in Uniunea Europeana la ceva. Daca tot avem niste salarii de lumea a treia, macar sa fim in fata cu preturile ridicate, la tot.
De asta iubim noi Romania, tara care ne trage in teapa din 1400 incoace. Totusi, daca atunci trasul in teapa era un fenomen care afecta oamenii fizic, acum ne afecteaza mental.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de M_Pav 19 January 2012 13:39
ramane totusi un avantaj: masinile pe motorina consuma mai putini litri la suta de kilometri
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!