No SSO cookie

Instantanee haioase (4): Evident sunt si... fudul

voteaza
(0/ 0)
Instantanee haioase (4): Evident sunt si... fudul
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dupa "Spaima soselelor", va servim "Prinde-ma daca poti"

 
 
In Romania soferii se simt in mare parte datori sa demonstreze celorlalti cate ceva. De la caii putere ai bolizilor pe care-i conduc, pana la pitipoanca din dotare, lafaita pe scaunul din dreapta, de la jantele cumparate din targul Vitan, la stropitorile de parbriz prevazute cu luminite albastre. In fine, totul e posibil in Romania. Si pentru ca mai ales in Bucuresti, traficul este o adevarata jungla, aici si insemnele tribale sau culorile de razboi sunt mai des intalnte.
Zilele trecute am dat peste flacaul din imagine, aflat probabil la prima sa masina. Evident este convins ca nu mai e nimeni altul ca el pe sosea si doreste sa ne instiinteze asupra acestui aspect.
Un Logan 1.4 MPi este, probabil in conceptia proprietarului, mai rapid decat orice se mai taraste prin Capitala.
Si cum daciolistii au mereu cate ceva de demonstrat in trafic, ei bine, acesta a anuntat din start: sunt "2 fast 4 u" (asteptam anuntul in luneta), asta dupa ce ne-a ras in nas: "Prinde-ma daca poti"!
Ei bine, pot, dar nu vreau! Te las sa te simti mandru!


foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1424 :: 17.86MB