No SSO cookie

Instantanee haioase (2)

voteaza
(0/ 0)
Instantanee haioase (2)
Editoriale · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Saracia cu ciucuri

 
 

Am mai scris asta, romanul nu conteneste in a-i uimi pe ceilalti, fie ei tot romani, sau nu...

I-a venit randul unui Fiat Polski, sau Fiat 126 cum este el cunosut de fapt... Ce a putut sa faca din el proprietarul... se vede clar din imagini. Insa ptr necunoscatori, o sa fac ceva precizari.

fiat_polski_1.JPG



Ceea ce vedeti in imagini, se numeste kitsch tuning si este cel mai apropiat corespondent al notiunii de tuning. Este ceva de genul "ce face omul cand nu are de lucru".
A se remarca jantele de tabla, provenite de la un BMW seria 3 de prin anii `80, doar la rotile spate.

         
A nu se trece cu vederea "flacara tribala" care acopera niscai julitura langa busonul de rezervor!
Sa nu scapati din vedere barile de pe plafon, cu tot cu proiectoarele de rigoare! Sunt un must-have!
De asemenea, pragurile false, laterale, de mare senzatie, marca "A La Targ de La Vitan" cu aplicabilitate la mai toate marcile de masini care nu depasesc pretul de 1000 Euro, cu tot cu praguri, evident! Se mai cunosc sub denumirea de praguri "Taraba" si fac parte din acelasi curent: kitsch tuning.

 

fiat_polski_2.JPG

Din fata, remarcati va rog spoilerul rezultat din decuparea unui alt spoiler, care original a stat pe o masina, naiba mai stie de la ce o fi venit, oricum e tot ceva mic si de prin anii `80-`90. Proiectoarele de pe el... sunt incluse... in pret, evident! Si bulgarii de foc, alt must-have al pseudo kitschului autohton, unde o fi vulturul care imi bantuie cosmarurile?

Voila din spate, nelipsita limba, simbol al Rolling Stones, obligatorie pe orice masina din care urla cu precadere manelele, nonstop!

 

fiat_polski_3.JPG

Si iata si vulturul! E sub forma unui numar de inmatriculare pe bara, sub cel "original". Deci fara el nu se putea, ceva trebuia sa dea putere si propuslie saraciei cu ciucuri, ca doar nu v-ati astepta de la vreun supercharged engine! E doar amaratul ala de 650 cmc in 2 pistoane, unde sa incapa un motor pe ragalia aia?!

Insa aripa deportanta face toti banii! Fara ea, cu siguranta, datorita "zvacului" si fortei propulsoare create de aripile de vultur, masina ar tinde sa decoleze. Aripa deportanta are rolul de a fixa masina la sol, prin forta de apasare suplimentara pe care o genereaza, in special la viteze foarte mari, in contact cu curentul de aer pe care-l "taie".

In rest, cuvintele ar fi de prisos, las onor adunarea sa admire peisajul!

 

foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (4)

scris de Anonim

pacat de polski...:( daca vrei sa vedeti polskiuri ok intrati aici: www.fiatissimo.com sunt mai toate din romania :P

scris de Anonim

ce idiot nu intelege co masina dinasta nu se tuneaza asa si inprimul rand o masina dineasta se lasa clasica cum e ea de la mama ei :coolgrin:

scris de Anonim

cum este peste tot in romania facem...... scarba :sick:

scris de Anonim

un fel de tiganie doar la noi vedem asa ceva este autentica idiotenia :exclaim:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0816 :: 17.79MB