Românul este frate cu codrul! Şi sintagma tinde să devină definiţie şi uşor, uşor, adevăr axiomatic. Dar asta mai inseamnă şi că tehnica românului se reduce la prelucrarea lemnului?
Judecând dupa bolidul unicat care-şi trăieşte bătrâneţile într-o linişte absolută şi vecină cu veşnicia, cam da. Un mecanic auto, sau măcar mecanic de orice pe lumea asta, sculer-matriţer, fierar-betonist, să fi fost, n-ar fi apelat la inovatorul sistem de închidere centralizată ca în cazul Daciei respective. Sau poate cunoştinţele mele în domeniu sunt reduse şi asistăm la un inovator prototip de Închidere centralizata 100% Made in România?
În acest caz, jos pălăria, parcă-i şi văd pe Don Juanii de Dorobanţi cum îşi etalează sistemele aurite, platinate, sau pietruite cu Swarovsky, pentru că evident, va fi fabricată şi o versiune premium, nu-i aşa?
Însă întrebarea care-mi stăruie în creier este: ce anume vrea să protejeze proprietarul? Bateria maşinii, la cum arată Dacia respectivă, e deja demult moartă. Motorul şi anexele sunt piese de muzeu, că doar n-o avea sub capotă vreun motor Renault-Williams? Pentru ce atâta muncă şi atât de puţin spirit tehnico-estetic? De ce să-ţi perforezi capota motorului ca să introduci acele hidoase belciuge petrecute cu lacătul, evident chinezesc?
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!