No SSO cookie

Închidere centralizată 100% românească

voteaza
(0/ 0)
Închidere centralizată 100%  românească
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De ce românii sunt renumiţi mai degrabă pentru spiritul inventiv  decât pentru aptitudinile tehnico-estetice.

 
 

Românul este frate cu codrul! Şi sintagma tinde să devină definiţie şi uşor, uşor, adevăr axiomatic. Dar asta mai inseamnă şi că tehnica românului se reduce la prelucrarea lemnului?

Judecând dupa bolidul unicat care-şi trăieşte bătrâneţile într-o linişte absolută şi vecină cu veşnicia, cam da. Un mecanic auto, sau măcar mecanic de orice pe lumea asta, sculer-matriţer, fierar-betonist, să fi fost, n-ar fi apelat la inovatorul sistem de închidere centralizată ca în cazul Daciei respective. Sau poate cunoştinţele mele în domeniu sunt reduse şi asistăm la un inovator prototip de Închidere centralizata 100% Made in România?

În acest caz, jos pălăria, parcă-i şi văd pe Don Juanii de Dorobanţi cum îşi etalează sistemele aurite, platinate, sau pietruite cu Swarovsky, pentru că evident, va fi fabricată şi o versiune premium, nu-i aşa?

Însă întrebarea care-mi stăruie în creier este: ce anume vrea să protejeze proprietarul? Bateria maşinii, la cum arată Dacia respectivă, e deja demult moartă. Motorul şi anexele sunt piese de muzeu, că doar n-o avea sub capotă vreun motor Renault-Williams? Pentru ce atâta muncă şi atât de puţin spirit tehnico-estetic? De ce să-ţi perforezi capota motorului ca să introduci acele hidoase belciuge petrecute cu lacătul, evident chinezesc?

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8456 :: 22.2MB