No SSO cookie

Închidere centralizată 100% românească

voteaza
(0/ 0)
Închidere centralizată 100%  românească
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De ce românii sunt renumiţi mai degrabă pentru spiritul inventiv  decât pentru aptitudinile tehnico-estetice.

 
 

Românul este frate cu codrul! Şi sintagma tinde să devină definiţie şi uşor, uşor, adevăr axiomatic. Dar asta mai inseamnă şi că tehnica românului se reduce la prelucrarea lemnului?

Judecând dupa bolidul unicat care-şi trăieşte bătrâneţile într-o linişte absolută şi vecină cu veşnicia, cam da. Un mecanic auto, sau măcar mecanic de orice pe lumea asta, sculer-matriţer, fierar-betonist, să fi fost, n-ar fi apelat la inovatorul sistem de închidere centralizată ca în cazul Daciei respective. Sau poate cunoştinţele mele în domeniu sunt reduse şi asistăm la un inovator prototip de Închidere centralizata 100% Made in România?

În acest caz, jos pălăria, parcă-i şi văd pe Don Juanii de Dorobanţi cum îşi etalează sistemele aurite, platinate, sau pietruite cu Swarovsky, pentru că evident, va fi fabricată şi o versiune premium, nu-i aşa?

Însă întrebarea care-mi stăruie în creier este: ce anume vrea să protejeze proprietarul? Bateria maşinii, la cum arată Dacia respectivă, e deja demult moartă. Motorul şi anexele sunt piese de muzeu, că doar n-o avea sub capotă vreun motor Renault-Williams? Pentru ce atâta muncă şi atât de puţin spirit tehnico-estetic? De ce să-ţi perforezi capota motorului ca să introduci acele hidoase belciuge petrecute cu lacătul, evident chinezesc?

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1517 :: 18.68MB