No SSO cookie

Închidere centralizată 100% românească

voteaza
(0/ 0)
Închidere centralizată 100%  românească
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De ce românii sunt renumiţi mai degrabă pentru spiritul inventiv  decât pentru aptitudinile tehnico-estetice.

 
 

Românul este frate cu codrul! Şi sintagma tinde să devină definiţie şi uşor, uşor, adevăr axiomatic. Dar asta mai inseamnă şi că tehnica românului se reduce la prelucrarea lemnului?

Judecând dupa bolidul unicat care-şi trăieşte bătrâneţile într-o linişte absolută şi vecină cu veşnicia, cam da. Un mecanic auto, sau măcar mecanic de orice pe lumea asta, sculer-matriţer, fierar-betonist, să fi fost, n-ar fi apelat la inovatorul sistem de închidere centralizată ca în cazul Daciei respective. Sau poate cunoştinţele mele în domeniu sunt reduse şi asistăm la un inovator prototip de Închidere centralizata 100% Made in România?

În acest caz, jos pălăria, parcă-i şi văd pe Don Juanii de Dorobanţi cum îşi etalează sistemele aurite, platinate, sau pietruite cu Swarovsky, pentru că evident, va fi fabricată şi o versiune premium, nu-i aşa?

Însă întrebarea care-mi stăruie în creier este: ce anume vrea să protejeze proprietarul? Bateria maşinii, la cum arată Dacia respectivă, e deja demult moartă. Motorul şi anexele sunt piese de muzeu, că doar n-o avea sub capotă vreun motor Renault-Williams? Pentru ce atâta muncă şi atât de puţin spirit tehnico-estetic? De ce să-ţi perforezi capota motorului ca să introduci acele hidoase belciuge petrecute cu lacătul, evident chinezesc?

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.3230 :: 22.2MB