No SSO cookie

Francezii, Dacia Lodgy si Eurovisionul

voteaza
(0/ 0)
Francezii, Dacia Lodgy si Eurovisionul
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Se pare ca Dacia noastra scumpa si draga isi face de cap peste hotare. Ce-i mai place ei compania francezilor...

 
 

Stim cu totii ca recent a fost lansata Dacia Lodgy in cadrul Salonului Auto de la Geneva 2012.
Ce nu stiu multi e ca standul celor de la Dacia a fost cam golas. Nu prea a fost interesata lumea de noua fetita a grupului. Oamenii nu pot fi invinovatiti cand prin salon zburdau atatea masini demne de luat in considerare.
Oricum, se pare ca Lodgy prefera sa stea in compania strainilor, nu in compania romanilor rai si cruzi. Lui Lodgy ii plac frantuzoaicele si cel mai probabil Eurovisionul. Nu ii poate invinovati nimeni pe cei din grupul Renault, doresc sa isi promoveze masina si ce poate fi mai bine decat sa o trimiti la Eurovision, sa fie in vazul atator milioane de oameni. Totusi, puteau sa o dea si pe mana romanasilor care merg la aceasta competitie muzicala intergalactica.
Dar la urma urmei de ce sa dea o bucata de plastic pe mainile pretentioase ale romanilor, mai bine la francezi care probabil au vise plastice.
Dacia, Dacia... nu va mai mirati cand romanii va critica daca o luati pe un astfel de drum.
Va invitam sa urmariti clipul de mai jos pentru mai multe detalii eurovisionistice.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1352 :: 22.19MB