Aflat la Arbanasi, in Bulgaria, cu ocazia Michelin Safety Trip, nu aveam cum sa nu remarc un batran vehicul Lada Combi, care era parcat alaturi de masinile cu care ajunsesem si noi. In afara aspectului de relicva parasita intr-un hambar, Lada din imagini, sare in ochi datorita sistemului de frana de mana special, utilizat la mentinerea sa in parcarea construita intr-o panta usoara.
Trebuie remarcat ca sistemul acesta este azbest-free, deci 100% ecologic si prietenos cu mediul inconjurator, in afara cazului cand ajunge sa fie proiectat catre alt vehicul, sau pieton.
Ingeniozitatea sistemului pentru parcare provine strict din doua elemente:
1. piatra are o anume dimensiune si forma.
2. asezarea pietrei in spatele rotii permite plecarea de pe loc fara a mai fi necesara prealabila ei indepartare, datorita pozitiei atent calculate.
Cum Arbanasi este o zona deluros-munotoasa, imi imaginez ca portbagajul montat deasupra masinii este necesar deoarece cel din dotarea standard este mereu plin de "frane de mana" bulgaresti, de rezerva.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!