No SSO cookie

Frana de mana... bulgareasca

voteaza
(0/ 0)
Frana de mana... bulgareasca
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cel mai popular vehicul din Bulgaria, Lada sovietica, nu este cu nimic mai prejos decat batrana Dacie 1300 romaneasca, insa vine cu o frana de mana speciala.

 
 

Aflat la Arbanasi, in Bulgaria, cu ocazia Michelin Safety Trip, nu aveam cum sa nu remarc un batran vehicul Lada Combi, care era parcat alaturi de masinile cu care ajunsesem si noi. In afara aspectului de relicva parasita intr-un hambar, Lada din imagini, sare in ochi datorita sistemului de frana de mana special, utilizat la mentinerea sa in parcarea construita intr-o panta usoara.

Trebuie remarcat ca sistemul acesta este azbest-free, deci 100% ecologic si prietenos cu mediul inconjurator, in afara cazului cand ajunge sa fie proiectat catre alt vehicul, sau pieton.

Ingeniozitatea sistemului pentru parcare provine strict din doua elemente:
1. piatra are o anume dimensiune si forma.
2. asezarea pietrei in spatele rotii permite plecarea de pe loc fara a mai fi necesara prealabila ei indepartare, datorita pozitiei atent calculate.

Cum Arbanasi este o zona deluros-munotoasa, imi imaginez ca portbagajul montat deasupra masinii este necesar deoarece cel din dotarea standard este mereu plin de "frane de mana" bulgaresti, de rezerva.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6586 :: 22.19MB