No SSO cookie

Forza Rosso a adus Ferrari 458 Challenge in Romania

voteaza
(0/ 0)
Forza Rosso a adus Ferrari 458 Challenge in Romania
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ferrai 458 Challenge, modelul destinat in exclusivitate motorsportului, este prezent de astazi in show-room-ul Forza Rosso din Otopeni.

 
 
Astazi, 21 februarie 2011, Forza Rosso a prezentat, in premiera pentru Romania, modelul Ferrari 458 Challenge. Acesta nu numai ca este o premiera pentru tara noastra, dar reprezinta si o miscare cel putin interesanta, din punct de vedere al imaginii pe care Forza Rosso si-o construieste.
Asta pentru ca Ferrari 458 Challenge este un model destinat exclusiv competitiilor, neavand omologare pentru a circula pe strada, deci implicit, numarul potentialilor cumparatori este extrem de mic.
Se stie ca Ferrari este o marca exclusivista, insa aducerea intr-o tara care se izbeste, din necesitate, de pragmatismul impus de criza economica, a unui model strict pentru curse, este o miscare care, cu siguranta, nu va avea urmari decat strict pe blazonul firmei Forza Rosso.


Motorizarea provine de la versiunea de strada, 458 Italia si este un V8 aspirat, de 4,5 litri, care dezvolta o putere de 570 CP si un cuplu motor de 540 Nm, disponibil la 6000 rpm. Transmisia are sapte trepte si este prevazuta cu dublu ambreiaj, fiind dublata, in sarcina de a pune caii putere pe sosea, de un diferential electronic, de ultima generatie (Edif3), care gestioneaza repartizarea cuplului intre rotile motrice ale puntii spate cu ajutorul unui sistem electronic integrat.


Noul 458 Challenge are, de asemenea, o suspensie special conceputa pentru curse, cu arcuri mai ferme, amortizoare din aluminiu, jante pe 19 inch cu prindere centrala echipate cu pneuri slick Pirelli si o garda la sol redusa cu 50mm fata de modelul de serie. Trenul de rulare este de asemenea echipat cu frane Brembo CCM2 de ultima generatie asociate cu sistemul ABS care a debutat pe 599XX, masina experimentala extrema a marcii italiene.
O alta premiera pentru modelul Ferrari Challenge este adoptarea sistemului de control al tractiunii F1-Trac, cel mai sofisticat din clasa sa. Dezvoltat intern de catre Ferrari, sistemul F1-Trac monitorizeaza constant nivelul de aderenta a celor patru roti, pentru a oferi o tinuta de drum perfecta. Au fost dezvoltate doua calibrari speciale pentru pista pentru acest sistem, derivate din experienta specifica a Ferrari din campionatele F1 si GT. F1-Trac este complet integrat cu diferentialul E-Diff pentru a garanta stabilitate si acceleratie maxima atat la intrarea cat mai ales la iesirea din viraje.


Ferrari isi doreste ca modelul 458 Italia sa continue povestea de succes a bolizilor sai de curse si spera, de asemenea, la noi trofee in sezonul 2011.
Ferrai 458 Challenge este omologat pentru intrecerile auto de tip Grand Turism.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.6919 :: 18.72MB