No SSO cookie

Exista ceva mai urat decat tuningul chinezesc?

voteaza
(0/ 0)
Exista ceva mai urat decat tuningul chinezesc?
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De cate ori vedem o clona auto made in China ne miram si ne enervam copios. Ceea ce nu stim este ca inca n-am vazut totul. Se poate si mai rau!

 
 

Cunoastem piata auto din China ca pe un loc de modele europene imitate pana la ultimele detalii. Mai mult, stim despre China ca este tara cu economia cea mai infloritoare din secolul XXI, industria si piata auto nefacand exceptie de la acest trend.

 

Ceea ce nu stiam pana astazi, este ca locuitorii tarii asiatice s-au apucat sa exploateze si segmentul tuningului. Nici la acest capitol nu au facut exceptie si au dat dovada de o uimitoare lipsa de bun-gust. La Salonul de Tuning de la Beijing, un constructor local a realizat intr-o maniera barbara un hibrid grotesc intre un Nissan 300ZX si un Lamborghini Murcielago.

 

Nici nu merita sa face consideratii de orice fel asupra dimensiunilor kitsch-ului sau asupra pacatului de-a combina doua modele demne de poveste, dar merita sa subliniem cat de proasta a fost executia. Notiunea de cazan este cea mai potrivita, tabla modelului realizat de tunerii chinezi arata ca si cum ar fi fost luata din 'secera si ciocan' si vopsita intr-un simulacru de galben Lambo. 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1801 :: 22.19MB