No SSO cookie

Exista ceva mai urat decat tuningul chinezesc?

voteaza
(0/ 0)
Exista ceva mai urat decat tuningul chinezesc?
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De cate ori vedem o clona auto made in China ne miram si ne enervam copios. Ceea ce nu stim este ca inca n-am vazut totul. Se poate si mai rau!

 
 

Cunoastem piata auto din China ca pe un loc de modele europene imitate pana la ultimele detalii. Mai mult, stim despre China ca este tara cu economia cea mai infloritoare din secolul XXI, industria si piata auto nefacand exceptie de la acest trend.

 

Ceea ce nu stiam pana astazi, este ca locuitorii tarii asiatice s-au apucat sa exploateze si segmentul tuningului. Nici la acest capitol nu au facut exceptie si au dat dovada de o uimitoare lipsa de bun-gust. La Salonul de Tuning de la Beijing, un constructor local a realizat intr-o maniera barbara un hibrid grotesc intre un Nissan 300ZX si un Lamborghini Murcielago.

 

Nici nu merita sa face consideratii de orice fel asupra dimensiunilor kitsch-ului sau asupra pacatului de-a combina doua modele demne de poveste, dar merita sa subliniem cat de proasta a fost executia. Notiunea de cazan este cea mai potrivita, tabla modelului realizat de tunerii chinezi arata ca si cum ar fi fost luata din 'secera si ciocan' si vopsita intr-un simulacru de galben Lambo. 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6994 :: 17.86MB