No SSO cookie

EXCLUSIV: Vedete si masini- Ioana Popescu

voteaza
(0/ 0)
EXCLUSIV: Vedete si masini- Ioana Popescu
Editoriale · · 5 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dragoste in 3! sau Eu, Aless si Ducati-ul.

 
 
La inceput nu mi-a placut de el ...prea mult. L-am avzut in poze: Parea obraznic, cu figuri, rocker si foarte rapid. Aveam senzatia ca nu o sa tin pasul cu el... ca o sa ma tavaleasca rapid. Dar mi-am zis: si ce? Asa ca intr-o zi, ne-am dus sa il vedem . Prietenului meu oricum i se pusese pata pe el, si cum eu fac tot ce zice iubitul meu (doar acest iubit, ca pana acum, au facut toti ce am zis eu!) am zis, "ok, hai sa mergem pana la cluj de unde ... Plecam cu trenul de noapte si ajungem la ora 7.00 la Cluj. El ne astepta in piata si de cum l-am vazut, am simtit un fior. M-am gandit ca o  sa il calaresc bine... Ca ma atrage. Cand m-am urcat pe el, si am demarat in forta, toata lumea a intors capul. Face un zgomot puternic, mai puternic decat al altui motor, chiar si Ducati. Ce sa zic, are el ceva special...
Am mers pana la Bucuresti cu el, deocamdata in spatele lui Aless, care e un as in motoare de orice fel, dar sper ca in curand sa il pot struni singura, caci o sa imi iau carnetul. Ce sa zic, e un nebun Ducati Monster 900. un adevarat Monstru, dupa cum ii zice si numele..., ne-a declarat Ioana Popescu, redactor sef la revistele de scandal Soc si ZAU! si cantareata in trupa Ecstasy.


Mai multe fotografii cu Ioana si Ducati-ul ei puteti vedea aici.


Date tehnice

Motor. Racit cu aer, 2 cilindri in “V” la 90 grade in 4 timpi, cate o axa cu came pe cilindru, actionata prin curea dintata, cate doua supape cu actionare desmodromica pe cilindru, injectie electronica de benzina cu clapete de 45 mm, demaror electric.
Alezaj x cursa: 88 x 66 mm
Capacitate cilindrica: 803 cmc
Raport de compresie: 10,4:1
Putere: 77 CP (57 kW) la 8.250 rpm
Cuplu maxim: 73 Nm la 6.500 rpm
Transmisie
Transmisie primara cu roti dintate, ambreiaj multidisc in baie de ulei actionat hidraulic, cutie de viteze cu 6 trepte, transmisie secundara prin lant cu O-ringuri.
Sistem de rulare
Cadru-grila din profiluri de aluminiu, furca upside-down, diametrul jambelor de 43 mm, bascula monobrat tip grila din profiluri ovale de aluminiu, amortizor central montat prin sistem de parghii, frana fata doua discuri de 300 mm, etrier cu doua pistonase, frana spate disc de 245 mm, etrier cu doua pistonase, roti turnate din aluminiu.
Jante: 3.50 x 17; 5.50 x 17
Pneuri: 120/70 ZR 17; 180/55 ZR 17
Caracteristici. Ampatament: 1.440 mm. Unghiul furcii: 66grade. Cursa suspensiei fata/spate: 130/148 mm. Inaltime sa: 800 mm. Greutate proprie (la gol): 173 kg. Capacitate rezervor/rezerva: 14/3 litri.
Pret Imsat Maritime 9.500 euro (TTI)

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (5)

scris de Anonim

interesante poze

scris de Anonim

buna! buna de tot!

scris de Anonim

tare e acest motor!

scris de Anonim

felicitari! nu stiu de ce nu se pun comentariile...

scris de Anonim

%-Pc marfa! misto jucaria ioanei

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1199 :: 22.17MB