No SSO cookie

EDITORIAL: Redescopera Romania - Sa ne facem ca ploua!

voteaza
(0/ 0)
EDITORIAL: Redescopera Romania - Sa ne facem ca ploua!
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia Duster este masina oficiala a campaniei "Redescopera Romania", initiata de Petrom, bloggerii sunt unicii ei beneficiari.

 
 

Ca si cum nu era suficient ca Duster nu a iesit tocmai bine dupa ce s-a ciocnit de peretii Euro NCAP, dupa ce la Geneva 2011, Dacia a avut o prezenta si o prestatie de toata jena, iar la Frankfurt 2011 standul a fost ascuns de lume, pentru ca nu avea nimic de aratat, iata ca ai nostri ca brazii arata ca sunt macar consecventi  daca nu reusesc sa fie eficienti.

"Redescopera Romania" este o gaselnita blogeristico-twitteristica, initiata de Petrom care daca tot mareste preturile la carburant fara noima, tine sa arate ca "investeste in cunoastere, dezvoltare, etc". Mai ales in etcetera. Eu zic sa ne facem ca ploua, asa de inceput!
Daca e cu bloggeri, e neinteresant, cel putin pentru presa auto, insa aici intervine partea cu Dacia, care ofera Duster ca masina oficiala a campaniei. Probabil pe fondul celor trei stele obtinute la Euro NCAP, Dacia doreste sa optimizeze standardul de siguranta al SUV-ului propriu, iar daca nu reuseste si Doamne-Fereste se intampla neprevazutul, pierderile la nivel de editorialisti vor fi minime. CLICK PENTRU A CITI ARTICOLUL INTEGRAL

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1037 :: 17.86MB