No SSO cookie

Editorial: Opriti masacrarea masinilor!

voteaza
(0/ 0)
Editorial: Opriti masacrarea masinilor!
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De cate ori o masina este vopsita in roz, mov, sau moz, se mai naste un exemplar din Hello Kitty, iar masina moare in chinuri de rusine.

 
 

Culorile dau farmec masinilor. O masina sport va fi intotdeauna mai vizibila si mai agresiva daca este vospita in rosul, galben aprins, alb imaculat, sau negru. Combinatiile de culori dau si ele un aspect trendy si sport. Insa cand o masina este vospita in roz, mov, sau combinatia celor doua, adica moz, cel putin un barbat se tavaleste de durere si in plus, undeva in lume se mai naste un exemplar din hidosul Hello Kitty.

Sa vospesti un BMW, o masina care emana masculinitate prin toti porii, intr-un lila deschis e ca si cum ai declara senin ca razboinicii vikingi, care mergeau sa se intalneasca cu dusmanul sau cu Valhala, purtau port-jartier roz bombon ca semn al razboiului. Este un paradox inimaginabil, o oroare pe care numai mintea umana o putea zamisli. Argumentul? Ati vazut vreodata in natura un pradator lila, roz, sau mov? Ati vazut vreodata un crucisator vopsit ca o bombonica cu fondant?

Pe de alta parte, daca este sa luam de bun numarul de inmatriculare, adica XXX, un BMW moz face sens. In industria porno orice este posibil!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2276 :: 22.2MB