No SSO cookie

EDITORIAL: O vizita la BMW Welt

voteaza
(0/ 0)
EDITORIAL: O vizita la BMW Welt
Editoriale · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daca ai fost in Munchen si nu ai vazut BMW Welt e ca si cum ai fi ocolit berea germana fiind intr-un restaurant din Bavaria.

 
 

BMW Welt, sau Lumea BMW, desi mai degraba ar merge denumirea de Universul BMW, este o cladire mutifunctionala apartinand BMW AG, aflata, evident in Munchen, in imediata apropiere a Cartierului General BMW si a vestitului stadion Olympiapark. Destinatia BMW Welt este de a prezenta celor interesati atat modelele din  productia curenta a BMW, dar si ca centru de distributie pentru BMW, loc de desfasurare pentru evenimente, sau centru de conferinte.


Inca de la inceput trebuie spus ca intreg ansamblul este mai mult decat impunator, arhitectonica, curatenia, caldura cu care te intampina, toate te lasa literalmente cu gura cascata.
Accesul este gratuit, chestie nemaivazuta si nemaintalnita, cel putin de mine cam pe niciunde in Europa si cu siguranta niciunde in Romania, chiar daca cheltuielile de intretinere si cu personalul, trebuie sa fie foarte ridicate. Asta chiar daca acoperisul ese prevazut cu un sistem de celule solare de 800 kilowati.

Constructia BMW Welt a durat intre anii 2003 si 2007, un alt record despre care trebuie sa amintesc.

BMW Welt opereaza in stransa interdependenta cu BMW Museum si cu Cartierul General BMW si activitatea sa este concentrata asupra dialogului cu clientii, dar si cu potentialii clienti si vizitatori, prin prezentarea unei foarte largi arii de produse, in special automobile si motociclete BMW, dar si asigurand desfacerea si livrarea laolalta cu crearea unei experiente unice a clientilor.

BMW Welt are, de asemenea, mai mutle puncte de desfacere a diferitelor produse auxiliare BMW, dar si restaurante, cafenele, sali de intalniri, sau pentru conferinte, sau sali si locuri special amenajate pentru o mai facila cunoastere a Universului BMW.
Daca nu esti chiar fanul marcii, dupa vizitarea BMW Welt, dar mai cu seama dupa o vizita la BMW Museum (despre care vom scrie in curand), ai toate sansele sa devii clientul bavarezilor, deoarece sentimentul coplesitor pe care-l incerci este determinant, in cele mai utle cazuri.

Multumiri BMW Group Romania, in special lui Alex Seremet- Corporate Communication Manager BMW, pentru oportunitatea pe care ne-a oferit-o, de a vizita BMW Welt.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (3)

scris de carmenflorin

mi-ar place sa vizitez si eu

scris de bogdan7817

intradevar un lucru ce nu trebuie ratat daca te afli in munchen

scris de sims

as merge si eu la ei in vizita

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
6.2131 :: 18.72MB