No SSO cookie

Editorial: Itsy bitsy spider...

voteaza
(0/ 0)
Editorial: Itsy bitsy spider...
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Iata ce gasesti intr-un far de masina din secolului 21!

 
 

Dai o galagie de bani ca sa ai o masina trendy, funky, moderna, "smechera", cu si de fite si cand colo, ce gasesti in farul ei? Un itsy bitsy spider, mort de batranete, dupa ce a salasuit ceva vreme in farul stanga al masinii.

Asta n-ar fi o problema, ar zice unii. Pentru ca el aintrat acolo cand era mic de tot, sau poate a fost arestat la asamblare, inca din fabrica, deci, farul e perfect, este etans, etc.
Sincer nu cred asta, sincer cred ca el a intrat in far dupa ce masina a iesit de pe liniile de asamblare si mai grav este ca etanseitatea farului este perfect descrisa de prezenta acestui paianjen. Si da, este o perfecta "reclama" pentru o masina pe care dai cam 30.000 Euro, nu-i asa? Daca farul e atat de etans, cum o fi restul masinii, iata intrebarea care-mi vine in minte.

Nu doresc sa fac antireclama masinii, marcii sau modelului, pentru ca sincer, imi place vehiculul si chiar mi l-as dori, daca as avea banii necesari sa mi-l permit. De aceea n-o sa va spun marca, modelul, versiunea. Va las pe voi sa ghiciti. Insa itsy bitsy spider ala, mort si ramas martor al vremii, ei bine, ala ma pune pe ganduri. Bine ca nu am gasit un raton sub scaunele fata, intrat pe la chederul masinii!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2547 :: 22.19MB