No SSO cookie

Din ciclul: Scumpim combustibilul daca tot suntem pe profit

voteaza
(0/ 0)
Din ciclul: Scumpim combustibilul daca tot suntem pe profit
Editoriale · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daca tot am castigat anul trecut, de ce sa nu castigam mai mult in 2012?

 
 

Petrom ne arata coltii smecheriei cand vine vorba de pretul combustibilului.
Desi 2011 a fost un an profitabil pentru ei, au zis sa faca 2012 un an si mai profitabil. Cine ii poate blama? Setea de bani e o sete foarte acuta pentru Petrom. Si sa fim realisti, pot mari preturile pentru ca isi permit. Sunt intr-o industrie in care oamenii depind de ei si nu invers, iar nevoia oamenilor de combustibil va fi cel mai probabil eterna.
Oamenii ar putea sa faca revolutii petrolifere, adevarat, insa cat pot sa reziste?
Pentru unii masina a ajuns sa fie o necesitate iar varianta de mai sus cade.
Daca e sa vorbim de majorarile produse in 2011, va spunem ca pretul benzinei a crescut cu 22 de procente, in timp ce pretul motorinei a crescut cu 25 de procente.
Si ca sa accentuam gustul amar creat de aceasta prima scumpire, va spunem ca majorarile vor continua de-a lungul anului de gratie 2012.
Petrom, Petrom...

Pentru mai multe informatii urmariti materialul video de mai jos.

content channel

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de ionserioja

Sa-l scumpeasca fir-ar ai dracului de nesimtiti, asa ne trebuie ca nu iesim in strada si stam sa vedem ce face Basescu la televizor.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0805 :: 17.86MB