No SSO cookie

Cupa Presei la Karting

voteaza
(0/ 0)
Cupa Presei la Karting
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Circuitul AMCKART a gazduit Cupa Presei la Karting, organizata de FRAS.

 
 

Duminica, 18 septembrie, Circuitul AMCKART de la marginea Bucurestiului a fost gazda unei inedite competitii organizate de catre FRAS, anume CUpa Presei la Karting. Desi unii ne-am fi asteptat ca prezenta jurnalistilor auto sa fie mai numeroasa, sau macar a jurnalistilor de orice sorginte, cei prezenti au ridicat cifra la 24. In traducere libera, la eveniment au venit doar cei cu adevarat interesati de automobilism, lumea auto si sportul auto, micii si gratarele fiind un concurent serios in acest weekend care a inregistrat temperaturi record pentru un mijloc de septembrie.

Organizarea a fost mult peste asteptarile multora dintre noi, obisnuiti fiind cu regimurile de austeritate pricinuite de bugetele de criza. Unica scapare, pe care nu am cum sa nu o mentionez, a fost ca desi cuvantul de ordine era "sa ne distram", premiile puse in joc au transformat pista de distracte intr-una de reala competitie. Si aici e problema. Cabral Ibacka si Laurentiu Mandu, doi obisnuiti ai lumii auto, au semnalat neconcordantele: pe karturi egale, concurentii cu greutatii corporale mai mari nu au nicio sansa in fata celorlalti.
Si asa a si fost. Personal, la cele 110 kilograme din posesie, n-am avut nicio posibilitate sa opun rezistenta impotriva unor piloti din categoria "sabie cu luneta", incadrati la 70-80 kilograme. Sa nu mai pomenim ca unii, inclusiv eu, nu am mai pus mana vreodata pe un kart. Dar pentru ca am 110 kilograme, setul de anvelope Dunlop, sau un voucher de 500 ron, respectiv 1000 ron, pentru carburant, au fost teritoriu interzis.

Aceasta a fost unica scapare, in rest, evenimentul - prin modul de organizare, modul de desfasurare, calitatea timpului petrecut si tot ce mai conteaza, inchizand definitiv gura celor care au privit cu suspiciune decizia FRAS de a o numi pe fosta noastra colega din presa - Elena Hirtan - ca purtator de cuvant al FRAS si implicit organizator de eventuri.
Toti cei care au participat s-au bucurat de o zi superba, de miros de benzina arsa si cauciucuri scrasnind bucatile care sareau din ele pe pista, adrenalina si febra musculara de dupa intrecere, dar si mici satisfactii personale, in momentele cand pe pista se plateau polite mai vechi intre jurnalistii aflati in competitie si in afara circuitului.

Pilotii care s-au ocupat de indrumarea echipelor de jurnalisti, Vali Porcisteanu, Alex Filip, Claudiu David, Manu Mihalache, Dodo Toma si Mihaela Beldie, s-au comportat cu totii la inaltimea asteptarilor, ridicand standardele intrecerii si aratand participantilor care sunt diferentele dintre amatori si profesionisti. Un mic regret la acest capitol, a fost renuntarea la participare, in ultimul moment, a pilotului Alina Bunica (care din spusele purtatoului de cubant al FRAS ar avea probleme cu spatee dupa anii de karting), deoarece cu antecedentele ei de fost campion national la karting ar fi putut ridica si mai mult calitatea intrecerii, dar deopotriva i-ar fi eclipsat pe Vali Porcisteanu si probabil si pe Claudiu David.

Foto: Dunlop

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1453 :: 19.27MB