No SSO cookie

Culmea tampeniei: Cheie de masina de 7.000 $

voteaza
(0/ 0)
Culmea tampeniei: Cheie de masina de 7.000 $
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In plina criza economica, apare cheia de masina care costa cat un Dacia Logan.

 
 

In momentul maxim al crizei economice mondiale, moment critic pentru industria auto, compania Eng-i-Creation a ales sa destinda atmosfera cu un produs mai mult decat opulent si lipsit de bun gust: o cheie de masina speciala a carui cost este de numai 7.000 de dolari, echivalentul pretului unui model Dacia Logan.

 

In ziua in care General Motors si-a anuntat falimentul, americanii de la  Eng-i-Creation ne propun un produs demn de filmele stiintifico-fantastice.  Cheia de masina speciala este echivalentul unui briceag elvetian si este fabricata manual din aur, argint si piele de inalta calitate.

 

Cheia poate fi comandata de proprietarul oricarui automobil, dar pana acum doar posesorul unui Gumpert Apollo a catadisit sa-si asorteze la supercarul sau o cheie pe masura, ca exclusivitate si pret. Aceasta cheie speciala, pe langa pretul exorbitant, nu cunoste niciun fel de caracteristici deosebite, putand incorpora functiile banale existente pe fiecare cheie de masina: alarma sau inchidere centralizata.

 

In linii mari, putem spune ca 'gadgetul' Eng-i-Creation poate rivaliza cu cele mai scumpe chei din lume, chei folosite pentru tehnologia nucleara sau pentru sistemele de securitate avansate ale bancilor.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0961 :: 17.86MB